Great Prices Better Service Nationwide Delivery
Free White Glove Delivery We accept all credit cards and financing. Low price 100% guaranteed
BBB Rating - A+
   
 
Categories
 




 

SHOPPING CART
NUMBER OF ITEMS:0
Cart Contents | Checkout
Login
 
Information
 
Frequently Asked Questions
Contact Us
 
Quick Find
 
Use keywords to find the product you are looking for.


Advanced Search
 
Store Feedback
 

"We could not be happier with the service from the delivery folks. They were professional, friendly and did an excellent job setting everything up for us. My wife and I will definitely make future purchases from furniture-savings.com.

Keep doing what you are doing! We appreciate it."
Michael Stang - North Carolina


"I am completely satisfied with my purchase. I needed one last piece to complete my bedroom set of the Vaughan Bassett Appalachian Hardwood Collection in dark cherry. Furniture arrived right when you said it would and was received in excellent condition. I can't say how good my experience was with you folks."
Rich Goldsworth - Ohio


"This was my first time to place an order of expensive furniture like the American Drew bedroom suit. It took exactly 4 weeks from ordering to delivery. The 3 men that made the delivery were great on setting it all up and carrying off all of the boxes. I am very satisfied with my purchase and the service. Will order again!"
Martha - Florida


"Delivery crew A+++(very polite and profesional)
Delivery time almost 6 weeks ,but i saved over 500$ ,so its ok.Love me new recliners.Will buy again from you .thank you."
Jaroslaw Kosiorek - NY


"The Kincaid Cherry Park Chest was much better looking in person. The pictures didn't do the chest justice. The purchase and delivery was very good. Highly recommend"
Bernadette - Texas


"My Vaughan Bassett Light Oak Lane night tables just arrived. I was blown away by the quality of the tables alone--I can't imagine this same splendid, sumptuous wood on the bed, dresser and rest of the furniture. What other company will let you get nighttables apart from the bed, as I cannot afford to buy everything at once. This company means business and I'll be glad to order the rest of this beautiful bedroom set, one gorgeous piece at a time."
Mike - NC


"I just love my Chateau Beauvais living room set. It is even more beautiful than online. The service was great. The furniture came much sooner than I expected. My husband said that the delivery men was awesome. I definitely will be ordering again soon!!"
Veronica B - Georgia


"I expected to wait much longer for my furniture but it was delivered at the perfect time for me. The new flooring had just been installed and the furniture arrived 3 days later. It could not have worked out any better. My room now looks like a magazine article with a savings I would not have imagined! Thank you Furniture-savings.com!"
Susan Horn - Michigan


"i have placed 2 orders and am very pleased with my furniture!
This was the 1st time I had order on line, so I checked with the BBB about Funiture Savings and decided I would take a chance.... I very glad I did!
From the person whom I first spoke to, who answered all my questions, to the delivery personnel, who were here when they said they would and were very quick insetting up.
I will continue to place orders for the rest of my home and highly recommend you!
Thank You!"
Ellie G - tx


"everything went well, you will be hearing from me again and l will reccomend your services..thank you."
renee brown - ohio


"After moving into our new home, I realized we needed to match the stools to our lovely breakfast Kincaid table and chairs, The stools were available on the Furniture-Savings.com web-site. I ordered 3 stools, they were delivered within 4 weeks. They were not left at the front door as many on site companies do but they were placed and inspected in my home. I have recommended Furniture-Savings to many of my friends and would highly recommend you to review their site when you are in the market for new furniture. Excellent customer service and same products you would buy from local furniture stores."
Kincaid - Texas


"Hi I received my Eden tables last week and I am enjoying them. I did not think they would look so good, online they looked okay but to see the actual tables they were excellent. And they were in good condition they blend in very well with my other furniture. The set up crew was very polite and courtesy while putting the tables together. I have had many compliments from my relative about the tables. I will be ordering from you all again. The family is very please with the purchase. Thanks From Sweet Home Alabama , Laura ..."
Laura - Alabama


"We recently purchased a Heritage Legacy Court dining room set. It is beautiful and the quality is great! We had some defective glass in one of the doors, and these folks could not have been any better about taking care of it. The delivery men were great too. They set up the furniture and cleared all packing away. Jason was very helpful and always returned my calls while we were choosing our furniture and when I called about the glass. We saved a great deal of money with Furniture-Savings.com. We could not be happier, and we will definitely return here for our next furniture purchase!"
Maurine Gehring - Pennsylvania


"I have several pieces by Aico collection.... Even down to my bedding ...... I love Furniture-Savings. My husband,and I are very please with them. The delivery guys were, and always very careful with your pieces. Thank you , Fritz, and Janet ! I can always count on them two.... Keisha Gray, North Carolina"
Keisha Gray - North Carolina


"The delivery guys were the best........very polite, informative, careful and a pleasure to do business with. The furniture is also very good quality and we are enjoying the tables; they look great!"
Jane Wilson - Indiana


"EXCELLENT--FROM START TO FINISH. ORDER DELIVERED PROMPTLY. DELIVERY MEN ASSEMBLED QUICKLY AND EXPERTLY."
AL MAFFEO - PA


"Ordering from Furniture-Savings.com was a great experience. The price and service are second-to-none. I special ordered a couch, which arrived today. The couch itself turned out like we ordered. However, there was an error in couch pillow order. We ordered 2 pillows of a jack-knife pattern and 2 of a different pattern. We received 3 jack knife pillows and 1 of a different pattern.

The delivery of the couch came much sooner than anticipated, obviously a good thing at this time of year. However, I must say the delivery guys did not have clean hands upon their in-home setup. There are numerous dirt marks all over the couch from their handling. Furthermore, there was a grease stain on one of the seat coushions that has been returned to be professionally cleaned. All of this was reported on the signed delivery receipt and seems to be taken care of. We will see how good the wife is at removing the dirt marks.

Overall, I am satisfied with the service, product, and prices from furniture"
William Hicks - Texas


"Wonderful!!! This is my first experience at buying an entire bedroom set on-line. I have to admit I was somewhat sceptical about buying an entire b/r set on-line. I absolutely love my new Pulaski Tuscano Villa bedroom set. The picture absolutely does it no justice. Excellent quality, elegant and sophisticated. The delivery people were very kind, efficient and timely. I am an extremely satified customer. If I ever need more furniture, I will come your way.

Jason, the sales person, made my buying experience a pleasent one. I will recommend this company to others.

Thank you so much for the exception work.!!!!

Sheila - Los Angeles, CA"
Sheila A. - CA


"Very pleased with all aspects of ordering, customer service and condition of merchandise upon delivery.

Bernhardt Normandie Manor Cal King Upholstered bed"
Kathi Haas - Arizona


"I ordered a Vaughan Bassett bedroom set on Aug 2, 2013. It was delivered yesterday and is beautiful. Delivery was fast and the price was right. The only problem was that two drawers were not in their slide-in space and were very loose and hitting the drawers above. My husband was able to fix it. Delivery was great and the guys set everything up. I would definitely order from this company again."
Judy - PA


"Hi,

I recieved Aico Entertainment center Furniture,
and It's sooooo Beautiful and I love it!
It's nice and solid!

start to end your service was very nice.

Big saving for Nice Furniture,

Thank you all of your customer care and Truck driver...

i will order from you again,"
m,s - minnesota


"Brookfield by Pulaski
Shenandoah by Largo
Cobblestone Snow White

The delivery guys were great. Polite, helpful and all furniture pieces were wrapped in moving pads or in the original box. The dresser to the Pulaski set suffered a severe scratch across the top of the dresser - don't know how it happened. The driver used a scratch pencil but it is still noticeable. The footboard to that set also sustain some minor damage.

The other two sets escaped any trauma."
Barb Hansen - Texas


"I love my new American Drew furniture. Everything went well with the delivery. Thank you so much."
Judith - Wisconsin


"Service was above and beyond! I ordered a replacement part and made a mistake on the order. One short note to their customer service dept and it was in the mail that same day. Thank you!!!

James"
James F - Florida


"I purchased the Monte Carlo II Silver pearl Queen bed two side tables and a dresser. However it did not come with the metal canopy pictured with the bed. I believe it should have been included...

***** Store Reply *****
We apologize for the mix-up. We had left the canopy off the order on accident. It has been ordered and will be delivered as quickly as possible. Per your request, we will deliver it with your new order."
Joseph M Spiteri - Illinois


"The chest of drawers is gorgeous and the delivery service was perfect. I am very happy with every aspect of this transaction."
Marjorie Henderson - California


"Thanks so much...The Largo was exactly what I ordered and the delivery crew was great!"
gail cain - georgia


"We apologize for not writing you sooner. We received the replacement nightstand last week and it was received in excellent condition. We wanted to thank you and Furniture Savings for your commitment to customer service and your attention to detail. We will certainly buy from you company again and recommend you highly."
Paul and Susan L. - MD


"I received my Michael Amini Villa Valencia 2 X Bedside Chest, Gentleman's Chest, and Dresser Mirror. Unfortunately, I had to return the Dresser because of damage. Nevertheless, the delivery guys, Mr Johnny Jones and Mr John McGee, were very professional and assured me everything would be resolved as quickly as possible when they arrived back at the facility. Mr Johnny Jones and Mr John McGee were very professional and polite individuals and they took care to ensure my requests were address. They did a fine job and I would like to give a personal THANK YOU and request their service for my next shipment. Great job! The furniture is beautiful and I look forward to doing more business with you to secure my order for the Michael Amini Cortina Bedroom Set.

Thanks so much!

John"
John Camps - Ohio


"The guys were very friendly. They were running late and made sure to call to let us know. Although you could tell they were tired, they worked hard and got the job done quickly, cleaned up and were out of there.

Thank you!!
It was a great experience and I will use furniture-savings in the future."
Jenni Steele - Michigan


"I recently ordered pieces from the Vaughan Bassett Retreat Cherry collection. I am extremely pleased with the furniture! The amount of communication I received from the time I ordered the furniture until after delivery was just right and the delivery service was excellent. Overall, I was very happy with the purchase and would recommend your site without hesitation."
Melissa Bulifant - PA


"I HAVE RECEIVED MY BEAUTIFUL ESSEX MANOR DINING AND BEDROOM FURNITURE. I HAVE TOTALLY ENJOY THIS EXPERIENCES. FIRST, SALEPERSON WAS KNOWLEDGEABLE AND POLITE.SECOND, DELIVERY GUYS WERE ON TIME, HELPFUL,COURTESY,
THE FURNITURES AND MY HOME WAS HANDLE WITH CARE AND DETAIL. THIS HAVE BEEN A PLEASURE AND I THANK YOU"
STELLA TURNER - TN


"My experience ordering from Furniture-Savings.com was very successful. I had no problems at all. My new Bernhardt Normandie collection flip-top table and cocktail table are beatiful and arrived in great condition. The driver who delivered the furniture was very pleasant and did a great job in communicating his delivery. I will definitely check with Furniture-Savings.com when I need additional furniture. Thank you for great service!"
mary - Utah


"I purchase the Kincaid gatherings bureau. I love it, a piece a good quality furniture. I also want to give rave reviews to the delivery people. Very careful with the furniture, it came wrapped in bubble wrap and then put into a sealed box. They were very careful unwrapping it and bringing it in. They we're both very kind polite people."
Susie - Illinois


"I am quite pleased with the furniture that I purchased from you--Vaughan Bassett Forsyth BB77-226 and BB77-115, however the nightstand was advertised as a 3 drawer unit, but it is only 2 drawer made to look like 3 drawer. The two pieces are well made and fit well in my bedroom. The only other thing I want to mention is that the delivery men would not take the boxes and packaging. They did tear the boxes down, but now I have to get rid of it all.
I certainly would choose your company when I want to purchase furniture again.
Thank you, Beverly Baker

**** I am sorry that our delivery men did not complete the job and remove all of the debris as they are supposed to. We will certainly look into it. We have corrected the nightstand information also.****"
Beverly Baker - Washington


"I would like to thank the employees that worked with me and my messed up furniture problem. Jason, Fritz and the others that tried to get it straightened out.
I ordered the bedroom set in Oct.2012 and it was delivered in November 2012. Unfortunately, 1 of the 5 pieces was distressed and the rest was not. It took until Feb. 22, 2013 to get this problem resolved. Not the best shopping experience I have had! I am not sure that I will shop for furniture online again. But, now that the set is here it is beautiful! Thank you. Jane

*** Store reply. Thank you for your understanding. All distressed furniture is done by hand and sometimes, an item will receive more distressing that than others. I am glad we were finally able to get one that had the minimal distressing like the other pieces."
Jane Schurz - Indiana


"What a great experience. From ordering with customer service right through the delivery. No issues and the furniture piece I ordered was perfect! I would recommend them to all"
Tina - NJ


"I order furniture on August 9th. Fritz, my sales person, checked and reported that the table and 6 side chair were "in stock", but the 2 arm chairs were on back order until October. It is now 5-6 weeks later and I am expecting my furniture any day.

Today, I get an email (not even the courtesy of a phone call!) advising me that all my furniture is on back order and won't be delivered until November!! I am absolutely LIVID!

Was I lied to in order to get my business! I immediately called and Fritz is not in.

That furniture should have been here within a week from now....and, like I mentioned, I did not even get the courtesy of a phone call - just an email!

***** Store Reply *****
Linda, like I mentioned on the phone. I am very sorry for the problem and delay in shipping your furniture. Both myself and an associate called before you placed your order and the mfg. had informed us the pieces were in stock. When they did not ship from the mfg. when we expected, we contacted them "
Linda - Texas


"Highly recommend this website! Ordered a complete bedroom suite that I found in a local store for a much better price. Furniture shipped and was delivered faster than originally quoted. The entire process was painless. Love this website and will use it again in the future!"
Rebecca - West Virginia


"This site was a lifesaver! I had bought my daughter's bedroom set 2 years ago in Illinois and needed to find a matching bunk bed set for it. I found this website and couldn't believe it. The prices were amazing and it was shipped right to my door. The wonderful delivery men set it all up and had it ready to go so quickly. They were extremely nice and polite gentlemen. I couldn't have asked for better service. I will definetely be back! Thank you so much for your wonderful products and services!!!"
Tonya Watson - Montana


"The furniture is great, we love it. We had to wait for about 2 1/2 months to get all of it delivered."
Melanie jensen - Idaho


"I absolutely love my new dining table and chairs. The delivery was on time and care was taken for set up. This was a very pleasant shopping experience.

Thank you again."
Linda - Florida


"I am very please with my purchase. If I need to purchase additional furniture, I will certainly consider purchasing from you again."
Jerry Spoon - Georgia


"I purchase a full Vaughan Bassett Twilight bedroom set for my granddaughter.

The delivery was prompt and my daughter reported that everything about the setup was great. There was a minor blemish on the desk hutch and it was noted on the receipt by the delivery company. I then received an email asking for pictures of the damage. I responded but I have to follow-up myself after two weeks. I found out that I hadnít been charged the remaining balance because of the outstanding damage issue. The damage issue was resolved to my complete satisfaction.

I have two more grandchildren that will need bedroom sets and I will definitely buy from Furniture Savings."
Del Kendrew - New York


"I purchased the American Drew Lynn Haven Entertainment Unit. It arrived in approximately two weeks and I was pleasantly surprised. I was initially told it would take 6 to 8 weeks. The delivery men assembled the unit in my garage and set it up for me in my living room. I was very pleased with the service I received. Everyone I talked with when placing my order was very courteous and helpful and I will definitely recommend to others."
SHERRYL BREWER - FLORIDA


"We purchased furniture from the Michael Amini Collection (AICO). We purchased four pieces of the sectional sofa from the Toledo collection, and two leopard print chairs from the Trevi collection. We just had the furniture delivered, but are not putting it to use yet, since we are still remodeling part of our house. We have the furniture stored and covered in a finished room. But, the quality, and beauty of each piece is exceptional. Our salesperson at Furniture-Savings.com was Jason. I was very satisfied with his courteous service, and the overall service of the company. The delivery men were also very courteous, and accommodated us wonderfully, especially since we live on terraced ground with a lot of steps. Even the people at AICO, where the furniture is manufactured, couldn't have been more helpful. I needed "exact" measurements of one of the pieces of the sofa, to make sure it would fit properly in a particular place, and they were most accommodating, and very prompt in getting"
Geraldine Brosky - Pennsylvania


"We love our new king-size Oak Lane II-Light bed by
Vaughan Bassett. It was easy to shop on-line and it was a smooth transaction/"
Joan Suspenski - New York


"I bought a Capri buffet from A.R.T. and it arrived on time as required. The furniture is as gorgeous as it looked online. The delivery personnel were gentle and the merchandise was not damaged at all."
Alicia - Texas


"We have a great experience w/ your service & delivery."
Patrice Ametrano - PA


"We received our furniture but the sofa was red instead of beige. We decided to keep the furniture because we need it for the holidays but we were disappointed that such a mistake was made. We also expected arm rest covers with the furniture and they also were missing. Overall not satisfied with the order.

*** Store Reply: We are very sorry for the problem. The wrong color is completly our fault. I am glad we were able to speak on the phone and resolve the problem. The arm rest covers are being sent out to you via Fedex at no charge.(Arm rest covers are no longer included from the mfg.).

Customer: This is in addition to my previous feedback. I talked to Fritz Smith about the problem and I was very pleased with the way he handled the issue. I think you are very lucky to have Mr. Smith working for you."
Rinaldo tedeschi - ct.

Leave feedback
All feedbacks
 
Call us: 1-888-484-6429 - Copyright @ 2018, Furniture-Savings.com. -