Great Prices Better Service Nationwide Delivery
Free White Glove Delivery We accept all credit cards and financing. Low price 100% guaranteed
BBB Rating - A+

Caldwell by Pulaski

Scroll down for prices
Click on pictures to enlarge
Pulaski Caldwell Bedroom Collection 

Pulaski Caldwell Bedroom Collection 

Employing classic styling and architectural elements, the Caldwell bedroom collection brings a sense of substance and heritage to today's homes. The black finish enhances any interior and gentle distressing gives each piece an heirloom quality. Each bed uses a secure bolt-together construction. The handsome headboard has distinctive crown molding, reeded pilasters, corbels and a plank-effect panel. Slim jewelry drawers are tucked into the shapely under-top moldings in select case pieces.

  • Smoked Molasses Finish
  • Crafted from Select Hardwood Solids and Acacia veneers
  • Finished Dovetailed Drawers
  • Ball-Bearing metal drawer guides
  • Felt-lined top drawers
  • Dust proofing between each drawer

Pulaski Caldwell Mirror Pulaski Caldwell 11 Drawer Dresser Pulaski Caldwell 11 Drawer Dresser Pulaski Caldwell Master Chest Pulaski Caldwell 6 Drawer Chest Pulaski Caldwell 6 Drawer Chest Pulaski Caldwell Media Chest Pulaski Caldwell Nightstand Pulaski Caldwell Queen Panel Bed Pulaski Caldwell Queen Panel Bed Pulaski Caldwell King Panel Bed Pulaski Caldwell King Panel Bed Pulaski Caldwell Cal-King Panel Bed Pulaski Caldwell Cal-King Panel Bed

Displaying 1 to 9 (of 9 products) Result Pages:  1 
    Mfg   Collection   Model   Dimensions   Product Name   Weight   List Price   Our Discounted Price   Add to Cart    
 Pulaski Caldwell Mirror 
Pulaski  Caldwell   12110  52w-6d-42h  Mirror   79lbs  $459.00  $280.00   
 Pulaski Caldwell 11 Drawer Dresser 
Pulaski  Caldwell   12100  70w-19d-41h  11 Drawer Dresser   249lbs  $1,559.00  $1,040.00   
 Pulaski Caldwell Master Chest 
Pulaski  Caldwell   12127  66w-19d-59h  Master Chest   324lbs  $1,899.00  $1,260.00   
 Pulaski Caldwell 6 Drawer Chest 
Pulaski  Caldwell   12124  44w-19d-59h  6 Drawer Chest   207lbs  $1,199.00  $795.00   
 Pulaski Caldwell Media Chest 
Pulaski  Caldwell   12145  44w-19d-46h  Media Chest   165lbs  $1,159.00  $750.00   
 Pulaski Caldwell Nightstand 
Pulaski  Caldwell   12140  30w-18d-29.5h  Nightstand   86lbs  $599.00  $395.00   
 Pulaski Caldwell Queen Panel Bed 
Pulaski  Caldwell   12170/71/72  71w-96d-68h  Queen Panel Bed   327lbs  $1,659.00  $1,075.00   
 Pulaski Caldwell King Panel Bed 
Pulaski  Caldwell   12180/81/72  87w-96d-70h  King Panel Bed   388lbs  $1,959.00  $1,275.00   
 Pulaski Caldwell Cal-King Panel Bed 
Pulaski  Caldwell   12180/81/87  87w-100d-70h  Cal-King Panel Bed   397lbs  $1,979.00  $1,320.00   
Displaying 1 to 9 (of 9 products) Result Pages:  1 



Cart Contents | Checkout
Frequently Asked Questions
Contact Us
Quick Find
Use keywords to find the product you are looking for.

Advanced Search
Store Feedback

"We are very pleased with your business. The ordering was easy. The delivery was efficient, polite, and best of all, on time. Everyone we have dealt with has been very nice and knowledgable. Thank you for everything."
Pamela Plyler - North Carolina

"We apologize for not writing you sooner. We received the replacement nightstand last week and it was received in excellent condition. We wanted to thank you and Furniture Savings for your commitment to customer service and your attention to detail. We will certainly buy from you company again and recommend you highly."
Paul and Susan L. - MD

"We love our new furniture. Everything went smoothly with our delivery. Very professional. The quality is really good. We will definitely tell others about your company. Jill"
Jill Hancock - Washington

"We found exactly what we were looking for to make our bedroom beautiful. The quality is amazing! We shopped locally and found that for the exact same pieces, buying from you we saved over $1000.00!! Your service is fabulous...we ordered our furniture on 4/1 and was told it could take up to 6 weeks but 3 weeks later it was here! Everyone we came in contact with couldn't have been nicer and the delivery people were wonderful! We will DEFINITELY shop with you again!!! Thank you!!!"
Tsingos Family - Illinois

"Furniture-Savings .com is an awesome website! The staff was so helpful and polite and ordering online was a great experience! Shipping and delivery was great as well. I love my furniture!"
Danielle - New York

"You must shop w/ Furniture Savings, as they have great pricing, honest and respond to any questions / issues. I placed an order w/ another online company for exact same furniture (thought I was getting best deal). Company went out of business, but never contacted me nor credited my account / card. Good thing I use AMEX as they credited my account after 30 days of dispute.

Wish I had used Furniture Savings up front. They have good standing w/ BBB.

I will purchase more furniture in the future. No need to waster your time shopping at the over priced local stores, they won't beat or match these prices.

Thank you Furniture Savings, we are very pleased w/ our new bedroom set."
JOHN STRAIN - South Carolina

"My three pieces of Vaughan-Bassett Bedford Falls Collection arrived in three weeks and was perfect!! Ordering was a breeze, delivery service was excellent, salesperson was helpful and courteous and prices can't be beat. Best experience I've had buying furniture. I will definately be back."
Brenda - Pennsylvania

"Our recent order arrived without delay.,delivered and set up by Reliable Trucking (Delivery) . We are very happy with the quality of the furniture made in USA.

Barbara Marquis - North Carolina

"Legacy/Evolution. We were very pleased with the timely delivery. The arrival time was as promised and the crew courteous and professional. Couldn't have asked for more!!"
Robert Panarella - New Jersey

"We just bought a Legacy dining set and it is absolutely beautiful! Not only do we love the furniture, but the customer service was second to none. From our phone order to the delivery guys-we had a great experience with Furniture-Savings. I will look forward to ordering again and passing on the name.

Thank You!"
Tara Zuk - New Jersey

"This was an awesome experience. I had originally tried to get pricing from a local furniture store for this bedroom set. After several phone calls and a couple of emails I was quoted a price much much higher and also told that it would take up to 3 months for delivery. With Furniture-savings I not only got the quality set that I wanted, but for $1000.00 cheaper and was delivered and set up in one month. The delivery guys were from South Carolina and very polite, unloaded and set up the furniture fast. I had a lot of people skeptical of an online purchase like this but to my amazement it went as smooth as silk! Thank you and I will order again if I need anything more."
Tana Vallans - Oregon

"Ordering from was a great experience. Name Brand, quality furniture at over 20-25% savings compared to shopping locally. If you've seen a product in a store, be sure to comparison shop with this company. It is a "no-brainer".
Delivery was a breeze as well with complete "set-up" in the house. We would definitely order from them again."
R. Myers - TN

"The American Drew bed is very well made and looks fabulous in the bedroom. The only problem was the shipping company they use had numerous problems in getting the bed from NC to FL. ***** Store reply ***** We apologize for the delay in getting your order. Those delivery delays are unusual and the personel that caused the delay is no longer with the delivery service."
June - Florida

"I apologize for not writing you sooner. I ordered Aico livingroom furniture,plus other
furniture in may,2010, over $12000.00 worth. It took 6 month for me to receive the furniture. The delivery men were friendly,
prompt, courteous and professional, however, i did not
need(want) to dispose of packaging and cartons, it took up to two days to cut up and tie up. Still I have to give you five stars ,I love the furniture so very much. JB

***** Store Reply *****
We apologize for the debris being left. Starting May 1st 2011, the delivery service men are supposed to remove ALL the debris upon delivery."
J. B - Michigan

"Our experience with Furniture Savings has been a pleasure..
Your employees, from the person who took our order over the phone to the two gentlemen who delivered our furniture were absolutely fantastic...!!!

Thank You,

Len & Paulette Sousa"
Len Sousa - CT.

"I absolutely love my legacy bedroom set very pleased with the purchase, if I ever needs more furniture I would buy again from furniture-saving .com, wally- michigan."
wally - michigan

"I love my new American Drew furniture. Everything went well with the delivery. Thank you so much."
Judith - Wisconsin

"I ordered a Kincaid bedroom from Furniture-Savings at a great price and was delivered in few weeks. The after sale support and service is great. I will be buying more furniture in the future from Furniture-Savings."
Sam A. - Texas

"The A-America dining room arrived almost completely ready to use. The delivery men attached the legs to the table, whose two leaves were already in place to seat six, and we were set to go. The British Colonial table and chairs are solid and heavy. They look lovely in our dining room. I am very pleased with this purchase!"
Mary - North Carolina

"We purchased the Heritage Court King Sleigh bedroom set and just love it. The quality is excellent and the furniture is absolutely gorgeous. We will definitely use your service again when we are in the market for furniture. The delivery was scheduled with my schedule and they were timely and set up carefully. We couldn't be more pleased with the service."
Andrea - Maryland

"Just got my broyhill Laramie sofa, chair, ottoman, and recliner delivered tonight. I am thrilled! Not only is the furniture perfect but the delivery guys were great- after a summer of no precip, we have rain and snow during my delivery dates. They were only an hour off from their original delivery time. Thank you !! Highly recommend. Will use these folks again!"

"Dear Jason,
We recently purchased the North Hampton casual dining table by Legacy. We want to thank you for the great service we received from you as well as Jenny with whom I spoke with on the phone to set up delivery time, as well as the drivers, Richard & Shannon who delivered it to us. They were very polite & professional. I must admit I was a little anxious about ordering online but the furniture came to us in excellent condition.

Mike & Gerry Smith"
Mike & Gerry Smith - OHIO

"My furniture arrived about 2 weeks ago and I am SO pleased. I was concerned about ordering online and not seeing the furniture in person, but I could not be happier. The 2 delivery men were very courteous and personable. They made sure everything was assembled and was in good working order before leaving. I will definately shop here again and have already passed the web site on to others.

Thank you!!!"
Jennifer - Ohio

"I had wonderful experience when I bought Vaughan Bassett solid Oak queen size bedroom set. They are very honest and prompt in solving any problem you may have with your purchase. I recommend every one in need of furniture to buy from them."
Narendra - MA

"We recieved our bedroom furniture Retreat Pine, it is absolutely beautiful, we love it and the guys that delivered it were very very nice and set everything up for us. That is what I call service with a smile. Thanks so much Furniture, your furniture, service and helpers are the greatest."
Michael T. - WV

"Very pleased with the Dining room table & chairs that I ordered
Set up was excellent & professional"
Debra Michael - SC

"I order furniture on August 9th. Fritz, my sales person, checked and reported that the table and 6 side chair were "in stock", but the 2 arm chairs were on back order until October. It is now 5-6 weeks later and I am expecting my furniture any day.

Today, I get an email (not even the courtesy of a phone call!) advising me that all my furniture is on back order and won't be delivered until November!! I am absolutely LIVID!

Was I lied to in order to get my business! I immediately called and Fritz is not in.

That furniture should have been here within a week from now....and, like I mentioned, I did not even get the courtesy of a phone call - just an email!

***** Store Reply *****
Linda, like I mentioned on the phone. I am very sorry for the problem and delay in shipping your furniture. Both myself and an associate called before you placed your order and the mfg. had informed us the pieces were in stock. When they did not ship from the mfg. when we expected, we contacted them "
Linda - Texas

"We were given a very good price on a Legacy Evolution Sleigh Bedroom set. Saved $1000 over local store prices. The order process was easy and we received updated e-mails on the order process. The furniture was delivered in about three weeks. The delivery service was terrific. They were very expedient in getting evrything unpacked and setup. Overall a VERY GOOD experience and I would highly recommend. Additonally, we are very please with the Legacy furniture. Thank you Fritz."
Mark - Indiana

"Our new Vaughan Bassett bedroom furniture (Twighlight-cherry)was delivered last week and we love it! From start to finish, our experience with your company was top notch! Your timeline was reliable, your customer service representatives were professional, knowledgeable and courteous and the delivery service was outstanding. Everything you advertised, you delivered on. We recommend you highly to all who are in the market for quality furniture at reasonable prices.

Thank you We look forward to our next purchase from your company!"
Sally and Ozzie - New York

"I purchased the Legacy Glen Cove 7 piece dining set from Trevor G. The purchase was an easy experience, and pretty good overall. The finish on this table is distressed, so don't expect it to be shiny. It's a very matte finish and looks very cottagey like I wanted. The process took about 3 weeks from sale, to delivery. That was expected. Not too bad. I was very leery about purchasing something sight un- seen and extremely nervous about the condition in which it would arrive. It arrived cross-country in good shape. The only faults I could find is that one arm chair wobbles, but, I think I can fix that by going to the Home store to get a chair leg pad. And the seams on the table top, where the leaf inserts fit are a bit gapped, and don't quite fit flush together seamlessly. This may be from being in storage, or change of weather causing shrinkage and expansion, I am not certain. Chair cushions are reasonably comfortable. Pretty good experience overall. The deliverymen used cou"
Sandra R. - Las Vegas

"I ordered a bench on June 15, 2014. My receipt says "Please allow 4-8 weeks (shipping to CA)".
August 12, 2014 marked 8 weeks since I placed my order.
Today is September 10, 2014. It has been 12 weeks since I placed my order. So far, I have no bench.
I did receive an email in mid-August from a company threatening to schedule a delivery with me with in the next 7-10 business days. Yesterday, the 14th business day after receiving the email, I called that delivery company and was told someone would call me in a week or so.???
Not so impressed with so far!

***** Store Reply ***** Ms. Hoddick, long story short on this order we did not live up to your expectations or our standards. Due to mfg. delays and shipping delays, we simply did not get the item to you as quickly as we like. We have issued a 10% discount on your order because of the extended delay without proper notification. We checked with our delivery service this morning and we are glad to hear they con"
J Hoddick - California

"This was my first time to place an order of expensive furniture like the American Drew bedroom suit. It took exactly 4 weeks from ordering to delivery. The 3 men that made the delivery were great on setting it all up and carrying off all of the boxes. I am very satisfied with my purchase and the service. Will order again!"
Martha - Florida

"everything went well, you will be hearing from me again and l will reccomend your services..thank you."
renee brown - ohio

"I just purchased legacy Sophia table and chairs with the credenza at Hines Furniture.
Are these chairs scotch guarded?

If not, if I scotch guard them and get over spray on the wood part, will it hurt the.

Pam Miller
Sumter, SC"
Pam - Miller

"I purchased the Paula Deen bedroom suite and love it. The delivery was three weeks earlier than expected and the delivery personnel was polite and efficient. The only problem, which I discovered this week, is that the bed slates/frame does not rest on the floor; they are about 2" from the floor. Due to physical medical situation, I am unable to correct this problem myself and am waiting on someone to dismantle the bed to fix the mistake. Although this brand of furniture is heavily over priced, it is gorgeous, heavy, and bigger than most furniture. I love it."
Merry-Lynn - VA

"Vaughan Bassett Cottage Collection bedroom set

Beautiful set, great price, quicker than expected delivery! We are very satisfied."
Terri - North Carolina

"From beginning to end a flawless process. I was always made aware of the status of the order up to and including delivery. Everything promised was delivered upon. All internet companies should hold you as the example for product and customer service. I will definitely recommend you to others"
James Suell - PA

"Ordered a Broyhill sofa and 2 chairs. Price was great, delivery was quick and the service was excellent. The company who delivered were professional and courteous.

Overall a very positive experience."
John - New York

"Price point was excellent, furniture arrived in a timely manner however the delivery company re-scheduled twice. Once we finally received the furniture on the 3rd time everything was fine."
Jared - Alabama

"I am very happy with the Liberty furniture I purchased thorugh you. It is well made with tons of storage. The process was a pleasure (especially after the terrible experience I had with another merchant) from ordering to delivery.

I would not hesitate to order from you again."
Karen Seltzer - New York

"Just received our furniture. It is absolutely beautiful! It arrived in just under 6 weeks. The whole experience has been awesome! Wasn't sure about ordering furniture on line but we saved so much money it was worth a try. The delivery guys were very professional and did a great job. They even helped us put our door back together. We are so happy!!! I highly recommend this company to everyone. Our AICO Essex manor furniture is absolutely beautiful!!!"
Patricia Bauer - New York

"We received our AICO Tides bedroom set today. We had to order it online, because we could not find a local dealer. This was our first experience with AICO and Furniture-, and we are very pleased with both companies.

We had been searching for a bedroom set for an entire year, and had almost given up. Then, we Googled AICO, and found this web-site. Skeptically, we ordered the furniture, and the entire experience was the best we have had in 30 years!! Thank you so much. We will definately order again - and highly recommend it to our friends and family."
Jones Family - Florida

"We had a great experience with our furniture order and delivery! It was easy to order, there was great communication during the delivery process, and the delivery was even early! My husband, however, was very disappointed that the boxes were left in a huge pile on our driveway, which we had to find a way to dispose of prior to the big winter storm. We are curious about how these materials are typically disposed of.
I want to give a 5 star rating, but we didn't expect to have to dispose of all the packaging materials/boxes."
C Limentato - IL

"My mom and dad have the Broyhill Attic Heirloom table and chair set. I absolutely love this table so much I have been searching for the best deal for over a year! I finally came across and had to buy it! The staff is incredibly professional and helpful. I called the number for additional savings and was so happy with the service. We were totally expecting to have to wait longer than we did; from the time of purchase to delivery we only waited 4 weeks and the delivery guys delivered a day early!!!!!! I definitely recommend d this website for all of your furniture needs."
Crystal - Massachusetts

"I needed repair parts for a dresser we bought several years ago for our daughter, from Levitz furniture. The drawer hardware you have is an exact upgrade from what has worn out and broken. You have the exact parts I needed at a reasonable price, and will save me literally hours of work, by not having to adapt drawrs to other manufacturer's hardware."

"i have placed 2 orders and am very pleased with my furniture!
This was the 1st time I had order on line, so I checked with the BBB about Funiture Savings and decided I would take a chance.... I very glad I did!
From the person whom I first spoke to, who answered all my questions, to the delivery personnel, who were here when they said they would and were very quick insetting up.
I will continue to place orders for the rest of my home and highly recommend you!
Thank You!"
Ellie G - tx

"The furniture is beautiful and exactly what I hope for. Unfortunately, the delivery truck came at 9:45 at night, and my granddaughter was asleep, so my daughter didn't let them put the furniture in place and we had to hire other people to move and set up the furniture.

Next time I recommend the delivery be re-scheduled to the next day, so they can provide the service we expected."
Kari - Texas

"I recently picked up my Mt. Vernon filing cabinet and brought it home from Greensboro. I am sure it will function very well and it looks good; however, I was surprized to find out from the shipping box that it was made in China. I do not recall reading any of the information on this cabinet before I ordered it that it was made in China.
***Store Reply***
Unfortunately these days, most furniture items are made overseas. We do carry a large number of items that are Made in the USA and on those pages, we are proudly display "Made in America"."
John Hatton - Pennsylvania


"Our compliments to Great pricing and you did all you said you would do. We just have one problem/comment and that is on the manufacturer. All arrived in good condition except for the door latches/clips. These are of very poor quality as the small twin rollers on the cabinet that the "pins" on the doors slip into move around and will not stay aligned so the doors will close and hold. We have tried to be very careful and close the doors gently, having to adjust the rollers almost every time we need to close the doors. Even then we miss sometimes and have bent two of the rollers beyond repair. These should be tossed from the design and replaced with magnets or some other quality holders.
I will be contacting Kinkaid to ask if there is something they will do.
Thank you!"
Sharon Frazier - California

Leave feedback
All feedbacks
Call us: 1-888-484-6429 - Copyright @ 2018, -