Great Prices Better Service Nationwide Delivery
Free White Glove Delivery We accept all credit cards and financing. Low price 100% guaranteed
BBB Rating - A+

Scroll down for prices



Cart Contents | Checkout
Frequently Asked Questions
Contact Us
Quick Find
Use keywords to find the product you are looking for.

Advanced Search
Store Feedback

"Thank you would recommend you guys to everyone and the next time I need furniture I am going to come to you first. Great price great service and the furniture is perfect. Thank you"
Natalie Arbelo - Ct

"all very good thanks for your furniture excellente price
looks beaytifull delivere in time.
Furniture arrived in perfect conditon. Would highly recommend. Excellent service."
jose a diaz - florida

"My mom and dad have the Broyhill Attic Heirloom table and chair set. I absolutely love this table so much I have been searching for the best deal for over a year! I finally came across and had to buy it! The staff is incredibly professional and helpful. I called the number for additional savings and was so happy with the service. We were totally expecting to have to wait longer than we did; from the time of purchase to delivery we only waited 4 weeks and the delivery guys delivered a day early!!!!!! I definitely recommend d this website for all of your furniture needs."
Crystal - Massachusetts

"The furniture is great, we love it. We had to wait for about 2 1/2 months to get all of it delivered."
Melanie jensen - Idaho

"We purchased the Vaughan Bassett New Haven Bedroom Suite. We couldn't be happier! Easiest furniture purchase ever!! Ordering was easy, regular update emails and fast delivery when furniture was ready. The guys doing the delivery and set up did a great job, neat & fast. I will definitely recommend your website to family and friends. Vaughan Bassett furniture is made in USA and is top quality furniture!!!"
Susan C. - Virginia

"The service was excellent - from ordering to delivery - the delivery was the best service I have ever had! I will order again, love my furniture."
Kris Meyer - WI

"Please send me a copy of the invoice for the bedroom set that I bought.

John Urubek - Illinois

"We are very pleased with your business. The ordering was easy. The delivery was efficient, polite, and best of all, on time. Everyone we have dealt with has been very nice and knowledgable. Thank you for everything."
Pamela Plyler - North Carolina

"The guys were very friendly. They were running late and made sure to call to let us know. Although you could tell they were tired, they worked hard and got the job done quickly, cleaned up and were out of there.

Thank you!!
It was a great experience and I will use furniture-savings in the future."
Jenni Steele - Michigan

"This will be my first and probably only stop for any furniture needs in the future! Everything, from the initial phone call to place the order until the delivery service left has been an easy and pleasant experience, plus had the best prices for what I bought, and trust me, I shopped around.

I placed my order and received an email confirmation with explicit instructions explaining every step of the process, leaving no question unanswered. I was told that the normal time frame for delivery was 4-6 weeks, but at the time I placed the order they said that deliveries were averaging about 5 weeks. My furniture arrived in just about 4 weeks.

Two days before delivery I received a phone call from the delivery service calling to schedule the delivery. I was told the delivery men would call when they were about 1 hour away. They arrived right on time; I was given a window of 9:00 am - 12:00 pm and they were here right at 9:00. They didn't call, but in reality I ne"
Maureen E Lynn - New Jersey

"The American Drew bed is very well made and looks fabulous in the bedroom. The only problem was the shipping company they use had numerous problems in getting the bed from NC to FL. ***** Store reply ***** We apologize for the delay in getting your order. Those delivery delays are unusual and the personel that caused the delay is no longer with the delivery service."
June - Florida

"You must shop w/ Furniture Savings, as they have great pricing, honest and respond to any questions / issues. I placed an order w/ another online company for exact same furniture (thought I was getting best deal). Company went out of business, but never contacted me nor credited my account / card. Good thing I use AMEX as they credited my account after 30 days of dispute.

Wish I had used Furniture Savings up front. They have good standing w/ BBB.

I will purchase more furniture in the future. No need to waster your time shopping at the over priced local stores, they won't beat or match these prices.

Thank you Furniture Savings, we are very pleased w/ our new bedroom set."
JOHN STRAIN - South Carolina

"I must admit that I was a bit apprehensive about during an online order,but to my suprise ,it was a total satisfying experience.I odered a 3 piece coffee table set,(Liberty MFG,the victorian group and it is stunning.The curved legs and the wood gives my room a high dollar look.I am completely satisfied with making that choice.

I was also impressed with the white glove delivery service,those guys were great,timely and did professional work.I cannot recall their names,but (Reliable Trucking) Kudos to the two delivery guys ."
Ida morgan - TN

"We recently purchased a Heritage Legacy Court dining room set. It is beautiful and the quality is great! We had some defective glass in one of the doors, and these folks could not have been any better about taking care of it. The delivery men were great too. They set up the furniture and cleared all packing away. Jason was very helpful and always returned my calls while we were choosing our furniture and when I called about the glass. We saved a great deal of money with We could not be happier, and we will definitely return here for our next furniture purchase!"
Maurine Gehring - Pennsylvania

"We received the Vaughan-Bassett Natural Lifestyles in Merlot bedroom set on Saturday. The delivery men were polite, careful, and took away all the packaging. They even made sure each piece was in the "right" location. The set arrived in excellent condition (no damage that we could see) and is stunning! It seems to be good quality (important since it's a "big boy" set for our son) and is very attractive with nice details. From order to delivery took just under 1 month, which was a little earlier than estimated. We've already recommended to friends and family who saw photos we posted of the set after the room was set up and inquired about it."
Jessica - NC

"I ORDERED FROM JUSTIN.....He was very profeshional.....& got me a real nice discount.....I would definitely order from him again.....Ihope the furniture is like on the website.....somehow I feel that it will be..."

"Received my Legacy/Evolution bedroom set on Sunday and I am so pleased. Trevor was awesome - patient (I changed my mind a couple of times) and very knowledgeable. The set is gorgeous, the delivery was on time and the men were corteous and professional. I will definitely purchase from whenever I need more furniture, and I have already recommended the site to several of my friends. 12/23/13"
Barb Milton - New Jersey

"Hello. Just talked to Trevor G. with your company! I had to comment to someone how great he was/is! I felt like I knew him and he cared! Please let him know there are people who come through on promises of passing on kudos! He was a PLEASURE talking to!
Sincerely, Sanki Lutgring"
Sanki Lutgring - In.

"These people have restored my faith in online retailers. Long story short. I got burned by another furniture store. However, good things come to those who wait. My sales person Fritz Smith went out of his way to help me and get my order delivered by Christmas. I'm so pleased with my purchase, and the helpful nature of the people at this store. All were very professional and courteous. I'm going to be a regular customer and would recommend this store to others."
Helen - Pa

"Delivery crew A+++(very polite and profesional)
Delivery time almost 6 weeks ,but i saved over 500$ ,so its ok.Love me new recliners.Will buy again from you .thank you."
Jaroslaw Kosiorek - NY

"My wife and I purchased the Huntington Fifth Avenue Queen-sized Leather bed. To say that it exceeded our expectations, it an under statement. The bed is extremely handsome and well made. The delivery staff were very professional and FAST!!!!

The price----unbelievable, we are looking to purchase additional furniture for our home."
David - New York

"My Vaughan Bassett Light Oak Lane night tables just arrived. I was blown away by the quality of the tables alone--I can't imagine this same splendid, sumptuous wood on the bed, dresser and rest of the furniture. What other company will let you get nighttables apart from the bed, as I cannot afford to buy everything at once. This company means business and I'll be glad to order the rest of this beautiful bedroom set, one gorgeous piece at a time."
Mike - NC

"everything went well, you will be hearing from me again and l will reccomend your services..thank you."
renee brown - ohio

"I am speechless about the quality of furniture and customer service from The pictures actually doesn't do the furniture the justice that it deserves. I fell in love with and purchased the Aico Cortina Bedroom set. In the picture, it looked awesome, but when it arrived, I was weak and speechless at the quality and oppulence of the pieces. I felt like a queen and that I have begun to collect pieces that should be in my will. The hidden drawers, velvet lining, and actual WOOD was all I could take. I am so happy. The customer service was out of this world! I am a customer FOR LIFE!! Thank you Fritz!!!!!!!!!"
Patricia Witherspoon - MD

"Dear Furniture-Savings.Com. For years I have been hesitant about odering furniture online, so I have decided to take a chance and I was blown away and 100% pleased. I just purchase the AICO Cortina King Bedroom Set, and AICO Cortina Dinning Room set and I was satisfied and pleased about my furniture. Jason, and Justin both were very professional, pleasant and well mannered gentlemen. The process from start to finish went well. I am overall satisfied with the quality of the furniture, price and the service. We want to thank you for making our home looking elegant and beautiful. This company is great and I would recommend and purchase from you again. Looking forward in purchasing the AICO Elizabeth King Comforter Set or the AICO Portofino King Comforther Set."
John Peggy Murray - Maryland

"Dealing with FS on the phone was great. Furniture looks good.
Delivery went ok but they did not take away garbage."
glen taylor - Illinois

"Great service. Received items promptly. Also great prices. I would definitely use you again and would recommend to others."
Ann marie roberts - Ny

"I recently picked up my Mt. Vernon filing cabinet and brought it home from Greensboro. I am sure it will function very well and it looks good; however, I was surprized to find out from the shipping box that it was made in China. I do not recall reading any of the information on this cabinet before I ordered it that it was made in China.
***Store Reply***
Unfortunately these days, most furniture items are made overseas. We do carry a large number of items that are Made in the USA and on those pages, we are proudly display "Made in America"."
John Hatton - Pennsylvania

Last week I received my order in full. I appreciated the updates from your company along the way. And the delivery was right on time. My only real complaint is the Legacy bedroom furniture received is definitely brown while the pictures on your web site make the furniture look gray. I had hoped for gray furniture so that was a little disappointing. And I wish I had known the furniture was made in China. The delivery guys were very nice, but slow, and my husband needed to help with some assembly problems. You company extends great customer service."
Debbie Driver - Georgia

"I purchased an Aico dining room set that I'm in absolute love with!

Everyone that I dealt with from the financing through the delivery was extremely accomodating and professional.

I very much appreciate Jorge in scheduling for working so diligently with me and responding quickly.

You have made my upcoming Thanksgiving holiday one to look forward to!"
Deborah Lee - Washington

"The chest of drawers is gorgeous and the delivery service was perfect. I am very happy with every aspect of this transaction."
Marjorie Henderson - California

"We purchased two occasional tables from the AICO Tuscano collection. Myra assisted with ordering, and Sherry handled the follow-up. We were very pleased with the entire process. The white glove delivery was excellent, with pleasant and professional personnel. Service and products were exactly as described. We researched numerous internet sources, and found to have the most reasonable policies, and the A+ BBB rating with only one complaint filed in the last three years. We were unable to locate any other source with a remotely similar record. We were very hesitant to order furniture online, but will definitely make all future purchases from this company. We highly recommend as a fair and honest vendor. Thank you for your service."
Jim G. - California

"Delighted with my Vaughan Bassett bedroom set. My order was received and set-up in perfect condition. I will order again from this web site. Great experience."
Mary - Maryland

"Thank you very much for your professional service. I absolutely love my new bed and the price was just right! I will definitely do business again with you in the future."
Denise W. - Michigan

"Great experience!! First time I've ever ordered furniture online but everything worked out perfectly. Thank you!"
Elizabeth Stull - California

Ivanka - GA

"We were given a very good price on a Legacy Evolution Sleigh Bedroom set. Saved $1000 over local store prices. The order process was easy and we received updated e-mails on the order process. The furniture was delivered in about three weeks. The delivery service was terrific. They were very expedient in getting evrything unpacked and setup. Overall a VERY GOOD experience and I would highly recommend. Additonally, we are very please with the Legacy furniture. Thank you Fritz."
Mark - Indiana

"I order furniture on August 9th. Fritz, my sales person, checked and reported that the table and 6 side chair were "in stock", but the 2 arm chairs were on back order until October. It is now 5-6 weeks later and I am expecting my furniture any day.

Today, I get an email (not even the courtesy of a phone call!) advising me that all my furniture is on back order and won't be delivered until November!! I am absolutely LIVID!

Was I lied to in order to get my business! I immediately called and Fritz is not in.

That furniture should have been here within a week from now....and, like I mentioned, I did not even get the courtesy of a phone call - just an email!

***** Store Reply *****
Linda, like I mentioned on the phone. I am very sorry for the problem and delay in shipping your furniture. Both myself and an associate called before you placed your order and the mfg. had informed us the pieces were in stock. When they did not ship from the mfg. when we expected, we contacted them "
Linda - Texas

"This place is for real. Everything came within the time period promised. Headboard for bed had a manufactor issue and got us a new one. They did not take the money for the balance until we received the replacement headboard. Great customer service besides the best price. I will use again and tell my friends about them."
Bruce Fried - Maryland

"We love our new king-size Oak Lane II-Light bed by
Vaughan Bassett. It was easy to shop on-line and it was a smooth transaction/"
Joan Suspenski - New York

"We ordered 3 pieces of Broyhill bedroom furniture. The total cost was 2/3 of what the nearest retailer would have charged. Plus, we would have had to driven 5 hours (round trip) to order the items, and then another 5 hours to pick up the items once the retailer received them. When we called the retailer, they estimated receipt at 6-8 weeks. With Furniture-Savings we ordered on July 23 and had them delivered and set up on August 23! The person taking the order was knowledgeable, friendly, and polite. The delivery were the same. The items were delivered in perfect condition. We can't imagine every buying furniture anywhere else!"
Jim B - Colorado

"I purchased the Legacy Glen Cove 7 piece dining set from Trevor G. The purchase was an easy experience, and pretty good overall. The finish on this table is distressed, so don't expect it to be shiny. It's a very matte finish and looks very cottagey like I wanted. The process took about 3 weeks from sale, to delivery. That was expected. Not too bad. I was very leery about purchasing something sight un- seen and extremely nervous about the condition in which it would arrive. It arrived cross-country in good shape. The only faults I could find is that one arm chair wobbles, but, I think I can fix that by going to the Home store to get a chair leg pad. And the seams on the table top, where the leaf inserts fit are a bit gapped, and don't quite fit flush together seamlessly. This may be from being in storage, or change of weather causing shrinkage and expansion, I am not certain. Chair cushions are reasonably comfortable. Pretty good experience overall. The deliverymen used cou"
Sandra R. - Las Vegas

I got the Forsyth bedroom set by Vaughan Bassett

Great service, delivery people were nice, neat and quick.
I'm very happy with my furniture."
Glenda - Connecticut

"I was a little worried about buying furniture online. However, LOVE the furniture. It's even prettier than the picture. There was nothing wrong and the delivery went well. The guys were GREAT! They were personable and cleaned up after themselves. They worked HARD getting one of the pieces in, but they did it. I must admit, the experience was great and I wouldn't hesitate for a minute to order from you again."
Debra A - Virgina

"I actually was not home when my bed frame and dresser with mirror were delivered. What a wonderful surprise to come home to a furnished bedroom! I was so worried that my bed frame would've not matched because I have a Tempur-Pedic Mattress that adjusts up and down and that the bed frame was not compatible. But the bed frame matched and they took out the wooden slates underneath and did all the work. Fantastic service!"
Maria Nina Lacson - Texas

"I purchased a nightstand and chest from the Vaughan Bassett cottage range. I was a little nervous about ordering online since I had never seen the furniture in person and was hesitant because it could have taken months to arrive.
Now that the furniture is here, I'm really glad I ordered it! Besides saving a lot of money off the retail price, the items came a lot sooner than expected; I think it took about 5 weeks total. I was kept up to date by emails to let me know what stage my furniture was at, and the week of the delivery I was called and told when to expect the truck.
The drivers arrived exactly on time, and they were courteous and efficient. They got the furniture set up and in position in just a few minutes, and did not do any damage to the house in the process.
All in all, I was really impressed! I'll definitely use this site again if I need to buy more furniture. Thanks a lot."
Jenna - Michigan

"I purchased the Occassional tables from Michael Amini Eden Collection. The tables are beautiful and strong. Mr. Fritz handled all my questions by email.

I never purchased furniture of any type by computer/online until I viewed your site. I was in search of quality furniture and found it in your store online. The service is excellent, your site answers all the questions a concerned customer could have/ask and the answers give much comfort.

I plan on buying the dining room set, from the Eden Collection or another Amini set, around the first of the year. I have a few more rooms to furnish and I plan to view and study the furniture you offer. I will reccommend this site to my friends. Thank You Mr. Fritz and Janice."
Naomi - Virginia

"I ordered a bench on June 15, 2014. My receipt says "Please allow 4-8 weeks (shipping to CA)".
August 12, 2014 marked 8 weeks since I placed my order.
Today is September 10, 2014. It has been 12 weeks since I placed my order. So far, I have no bench.
I did receive an email in mid-August from a company threatening to schedule a delivery with me with in the next 7-10 business days. Yesterday, the 14th business day after receiving the email, I called that delivery company and was told someone would call me in a week or so.???
Not so impressed with so far!

***** Store Reply ***** Ms. Hoddick, long story short on this order we did not live up to your expectations or our standards. Due to mfg. delays and shipping delays, we simply did not get the item to you as quickly as we like. We have issued a 10% discount on your order because of the extended delay without proper notification. We checked with our delivery service this morning and we are glad to hear they con"
J Hoddick - California

"I am so impressed with the friendly way I was treated by Trevor Griggs. I needed help with my daughters Pulaski Edwardian furniture. He was so helpful when other stores didn't want to bother. Finding this site, and Trevor, I will be a returning customer to this store. I've noticed while on my search that their prices are great, and with an employee such as Trevor helping me, I'm confident that I he will do everything he can to make me a satisfied customer. Thanks Trevor !
Janet - Gregory

"In early January we purchased a Vaughan Bassett Appalachian Hardwood light cherry bed, chest, and nightstand. The price was less than a local store's sale price. In 2 weeks we were notified of shipping, with delivery coming a week later. Early evening of the day before the scheduled delivery, the team called to say they were ahead of schedule. They delivered that evening. They were courteous, pleasant, and efficient. The furniture is perfect. I would highly recommend you and would purchase from you again."
Dag - PA

Leave feedback
All feedbacks
Call us: 1-888-484-6429 - Copyright @ 2016, -