Great Prices Better Service Nationwide Delivery
Free White Glove Delivery We accept all credit cards and financing. Low price 100% guaranteed
BBB Rating - A+
   
 
Categories
 

Sofa Sets




Fabric Collections

Leather Collections

Sectionals

 

SHOPPING CART
NUMBER OF ITEMS:0
Cart Contents | Checkout
Login
 
Information
 
Frequently Asked Questions
Contact Us
 
Quick Find
 
Use keywords to find the product you are looking for.


Advanced Search
 
Store Feedback
 

"We just had our Vaughn Bassett - Hamilton - bedroom furniture delivered and it is BEAUTIFUL!! I originally saw this furniture on the website of a high-end furniture store near our home. I searched the web to get pricing and came across your website. I am SO glad that I found you! We saved several hundred dollars on the price of the furniture, in addition to the free shipping and no taxes. The delivery guys were VERY courteous, efficient, and covered our hardwood floors so they wouldn't get damaged. We will definitely recommend you to our friends and will shop againg with you for our future furniture needs!"
Stacey Keller - Maryland


"I purchased a nightstand and chest from the Vaughan Bassett cottage range. I was a little nervous about ordering online since I had never seen the furniture in person and was hesitant because it could have taken months to arrive.
Now that the furniture is here, I'm really glad I ordered it! Besides saving a lot of money off the retail price, the items came a lot sooner than expected; I think it took about 5 weeks total. I was kept up to date by emails to let me know what stage my furniture was at, and the week of the delivery I was called and told when to expect the truck.
The drivers arrived exactly on time, and they were courteous and efficient. They got the furniture set up and in position in just a few minutes, and did not do any damage to the house in the process.
All in all, I was really impressed! I'll definitely use this site again if I need to buy more furniture. Thanks a lot."
Jenna - Michigan


"Overall, a wonderful experience! Absolutely the best price I found anywhere, great customer service, my new Vaughn-Bassett Cottage Cherry Triple Dresser and nightstand are beautiful, so much nicer that I expected, just stunning to look at! Delivery went very smoothly, actually arrived day early so I wasn't quite ready for it but the courteous and friendly delivery company offered to help me get my room ready for the new furniture!!
I am impressed with my entire experience with Furniture-Savings.com and I plan to purchase a Broyhill living room set in the very near future. I have confidently recommended you to everyone I know, this is the place to go, with confidence!!
Thanks so much :)"
Lori Morin - CT


"WE purchased the Laredo Marseille King bed and it is a solid beautiful well made bed. The price on Furniture Savings website beat out our local competition by about $400. Amazing. We got the bed we wanted at the price we wanted. The sales people including our salesman, Trevor was so easy to work with and answer my calls and questions. He said the order would take about 4 weeks and it arrived exactly in 4 weeks. The trucking company that delivered the bed was very professional and courteous and on time. We would not hesitate to order from Furniture-Savings in the future. Thanks for a great purchase."
C W - Alabama


"I am completely satisfied with my purchase. I needed one last piece to complete my bedroom set of the Vaughan Bassett Appalachian Hardwood Collection in dark cherry. Furniture arrived right when you said it would and was received in excellent condition. I can't say how good my experience was with you folks."
Rich Goldsworth - Ohio


"I was a little apprehensive about buying furniture off the internet, but I fell in love with the monte carlo bedroom set from AICO. I couldn't find the entire set thru other sites, but furniture-savings was able to get the entire set together for me, and delivered it the day after we closed on our new house. One of the drawer handles was demaged in shipping, but they replaced it pretty quickly at no cost to me. I would definitely purchase from them again, and recommend them to anyone looking for quality furniture at a fair price."
Shaw-nay Crime - Georgia


"Legacy bed herritage court very high quality furniture , very pleased with set up and delivery."
John Meshak - WI.


"At first I was a little uncomfortable ordering furniture online, but I'm glad I did.
Each person that I spoke with from the beginning to the day of delivery was polite and very professional.
Great Customer Service Furniture Savings.com!!
The bedroom set looks just like the pictures.
Excellent quality!!
WE LOVE OUR AICO BEDROOM SET!!!!
We shall purchase from your store again.
Highly Recommended!!!

Thank you again!!"
Rosemary Calvin - Ohio


"This was my first time to place an order of expensive furniture like the American Drew bedroom suit. It took exactly 4 weeks from ordering to delivery. The 3 men that made the delivery were great on setting it all up and carrying off all of the boxes. I am very satisfied with my purchase and the service. Will order again!"
Martha - Florida


"Vaughan Bassett Cottage Collection bedroom set

Beautiful set, great price, quicker than expected delivery! We are very satisfied."
Terri - North Carolina


"I purchased an Aico dining room set that I'm in absolute love with!

Everyone that I dealt with from the financing through the delivery was extremely accomodating and professional.

I very much appreciate Jorge in scheduling for working so diligently with me and responding quickly.

You have made my upcoming Thanksgiving holiday one to look forward to!"
Deborah Lee - Washington


"My Vaughan Bassett Light Oak Lane night tables just arrived. I was blown away by the quality of the tables alone--I can't imagine this same splendid, sumptuous wood on the bed, dresser and rest of the furniture. What other company will let you get nighttables apart from the bed, as I cannot afford to buy everything at once. This company means business and I'll be glad to order the rest of this beautiful bedroom set, one gorgeous piece at a time."
Mike - NC


"Everything went fine except after the delivery people left we couldn't find the glass shelves for one of the curio cabinets. We had to tip the cabinet to locate and remove them from under the cabinet. When we did one of the glass doors got a small crack in it. I don't think this would have happened if the delivery people would have removed them like they did on the other cabinet."
David Zachmeyer - Texas


"This was an awesome experience. I had originally tried to get pricing from a local furniture store for this bedroom set. After several phone calls and a couple of emails I was quoted a price much much higher and also told that it would take up to 3 months for delivery. With Furniture-savings I not only got the quality set that I wanted, but for $1000.00 cheaper and was delivered and set up in one month. The delivery guys were from South Carolina and very polite, unloaded and set up the furniture fast. I had a lot of people skeptical of an online purchase like this but to my amazement it went as smooth as silk! Thank you and I will order again if I need anything more."
Tana Vallans - Oregon


"LOVE the bed and your prices are amazing. And the delivery was fine, however, the guys who put the bed together did a terrible job. NOTHING was tightened, and the bunk bed was swaying when I leaned on it. We had to take the mattresses off and re-tighten every bolt. AFTER tipping them.

Quality of the furniture is great (5 stars), the delivery aspect needs some serious work.

***** Store reply *****
We apologize for the delivery men not "finishing" the job. I spoke with them and they got all the bolts started and when they went down to get tools to finish, they got side-tracked and forgot to go back. We thank you for your business. "
Lori sawyer - NJ


"This is the second transaction that I have had with FurnitureSavings.com I have been very please with the results. The customer service was excellent and helpful. I was skeptical about the online ordering and how the delivery would work out but the process was simple. With both deliveries the delivery service was exceptional and very helpful."
Shawana - TX


"We had a great experience using Furniture-savings.com. I will recommend you to our friends. Everything from price, service to delivery was right on point!"
Pat Maloney - Florida


"Just got my broyhill Laramie sofa, chair, ottoman, and recliner delivered tonight. I am thrilled! Not only is the furniture perfect but the delivery guys were great- after a summer of no precip, we have rain and snow during my delivery dates. They were only an hour off from their original delivery time. Thank you !! Highly recommend. Will use these folks again!"
LINDA WOOLSTENHULME - Idaho


"I just purchased legacy Sophia table and chairs with the credenza at Hines Furniture.
Are these chairs scotch guarded?

If not, if I scotch guard them and get over spray on the wood part, will it hurt the.

Thanks
Pam Miller
Sumter, SC"
Pam - Miller


"This item was ordered for my daughter's birthday.
She was very pleased with the desk and it suited her needs very well. The gentlemen who delivered it were very nice and thourough with their dellivery. I would order again from you."
nancy drumheller - virginia


"Service was above and beyond! I ordered a replacement part and made a mistake on the order. One short note to their customer service dept and it was in the mail that same day. Thank you!!!

James"
James F - Florida


"Received my Legacy/Evolution bedroom set on Sunday and I am so pleased. Trevor was awesome - patient (I changed my mind a couple of times) and very knowledgeable. The set is gorgeous, the delivery was on time and the men were corteous and professional. I will definitely purchase from Furniture-Savings.com whenever I need more furniture, and I have already recommended the site to several of my friends. 12/23/13"
Barb Milton - New Jersey


"On time, professional, and the furniture is beautiful!Vaughan Bassett. Thank you."
Susan Janson - Ma.


"Great service. Received items promptly. Also great prices. I would definitely use you again and would recommend to others."
Ann marie roberts - Ny


"I ordered my Broyhill couch site unseen, this scared me to death! But Furniture-Savings.com made this so easy. Jason was helpful in answering my questions and offered me some solutions to some issues I had, ordering online. I got my couch REALLY quickly after paying for it, the delivery was seamless!!! Set up was quick, nice guys and very efficient. Thanks for a good deal, a good couch and a great experience. My couch is gorgeous and VERY well made, I was SOOOOo relieved I can't tell you! I'll be back!"
Lanette Giese - New Mexico


"furniture arrived on time as arranged by carrier. everything was well packaged and protected, no damage. the delivery men unpacked everything outside, moved items inside and assembled everything. placed the furniture where i wanted it. they hauled away all packaging, cleaned up the work area. excellent service and the furniture is as described on the website."
steve - washington


"everything went well, you will be hearing from me again and l will reccomend your services..thank you."
renee brown - ohio


"We received our AICO Tides bedroom set today. We had to order it online, because we could not find a local dealer. This was our first experience with AICO and Furniture- Savings.com, and we are very pleased with both companies.

We had been searching for a bedroom set for an entire year, and had almost given up. Then, we Googled AICO, and found this web-site. Skeptically, we ordered the furniture, and the entire experience was the best we have had in 30 years!! Thank you so much. We will definately order again - and highly recommend it to our friends and family."
Jones Family - Florida


"Your very courteous staff made this new type of transaction for me so simple. Very pleased with the whole process, other than my delivery was delayed over a week. Furniture arrived great though, and the delivery personnel were very quick and courteous. Will consider other purchases in the future."
PATRICIA - Illinois


"We received our bedroom furniture one week ago. It was delivered 4 1/2 weeks after we ordered it. We are very pleased with the quality and look of the set. The delivery men were very friendly, careful and speedy in the setup of our new furniture. We purchased the Timberland Oak set by Virginia House. We recommend Furniture-Savings and would buy from them again !"
Deborah L - New York


"I purchased the Kincaid Homecoming Vintage Pine farmhouse table and 6 chairs. The ordering process was great, and so was the delivery. The delivery had a bump in that it was a day later than expected due to mechanical difficulties with the truck. When the delivery was made, my husband said that the two gentlemen were very helpful and professional. They set the furniture up and removed all the packing materials. The only thing that I have questions about is that there was no paperwork (other than a delivery form) that accompanied the delivery. When I made my purchase, I received a protection plan, but since I didn't receive any paperwork, I have no idea as to how the protection plan works in the event I need it. Can someone please send me that information? Thank you so much for making this furniture buying experience such a good one. ****We are glad to hear everything went well. You should have received the protection plan information via email. I will make sure another copy is sent t"
Anita Branch - Texas


"Miche from Florida.
Thank you Fritz and Sherry
for my Aico Venetian Bedroom Set.
Sherry I would like to let you know that you are
doing a very very good job.
Fritz was also very good at customer care.
They see the customer before they see the money. I was very happy
"
Miche - Florida


"I absolutely love my legacy bedroom set very pleased with the purchase, if I ever needs more furniture I would buy again from furniture-saving .com, wally- michigan."
wally - michigan


"I purchased the Paula Deen bedroom suite and love it. The delivery was three weeks earlier than expected and the delivery personnel was polite and efficient. The only problem, which I discovered this week, is that the bed slates/frame does not rest on the floor; they are about 2" from the floor. Due to physical medical situation, I am unable to correct this problem myself and am waiting on someone to dismantle the bed to fix the mistake. Although this brand of furniture is heavily over priced, it is gorgeous, heavy, and bigger than most furniture. I love it."
Merry-Lynn - VA


"I actually was not home when my bed frame and dresser with mirror were delivered. What a wonderful surprise to come home to a furnished bedroom! I was so worried that my bed frame would've not matched because I have a Tempur-Pedic Mattress that adjusts up and down and that the bed frame was not compatible. But the bed frame matched and they took out the wooden slates underneath and did all the work. Fantastic service!"
Maria Nina Lacson - Texas


"Excellent service. Here's the best part. Our new furniture came in cardboard boxes. When the delivery truck arrived, my husband said, "Something else that needs put together." I just waited and patiently watched as the delivery people promptly put the furniture together, carried out the delivery boxes and was ready to leave in just a little time. Nothing for my husband to put together or clean up."
June - West Virginia


"This was my first purchase on line and I am very satisfied. It arrived earlier than expected and the delivery was excellent. I would highly recommend this service. Thank you"
Nancy Winstel - New York


"I really like my Concord Pub dining room set by Legacy although I do have a couple of complaints. I ordered this unit in March knowing it was on back order, but I did not receive it until the third week of July. A bit longer than I expected. The day of delivery the delivery men did not get here until after 9 pm. I waited all day. A phone call would have been appreciated. The table itself does not sit level. And it is not due to my floor being unlevel. Two legs are considerably shorter than the others and it wobbles. The service man told us to but some tabs to put under the legs but the next day my husband checked the legs and determined they were hollow and have a large hole in them which will make this difficult to fix. I do not feel this should be our responsiblity.

I talked several times to phone reps from your company and they were all very friendly and helpful. They answered all my questions and assured me that the furniture was still available - just on back order. The deliv"
Diane Estes - California


"I purchase a full Vaughan Bassett Twilight bedroom set for my granddaughter.

The delivery was prompt and my daughter reported that everything about the setup was great. There was a minor blemish on the desk hutch and it was noted on the receipt by the delivery company. I then received an email asking for pictures of the damage. I responded but I have to follow-up myself after two weeks. I found out that I hadnít been charged the remaining balance because of the outstanding damage issue. The damage issue was resolved to my complete satisfaction.

I have two more grandchildren that will need bedroom sets and I will definitely buy from Furniture Savings."
Del Kendrew - New York


"Dear Furniture-Savings,

Sorry for the delay in getting this to you - as you can imagine the move to the U.K. was very busy!

I wanted to thank you for such a pleasant buying experience during the purchase of some bedroom furniture for my son. To be honest I was initially slightly worried about purchasing through the internet because I expected a lack of customer service. However in this case it was completely the opposite as your friendly, professional, helpful staff were willing to solve any issues that came up. They always managed my expectations by not only doing what they said they would do, but also by calling back at the time they said they would with a progress update on our order. I found it both refreshing and rare to deal with such a professional company that is willing to go that extra mile to help its customers. Oh, and your prices are the best around too! Thank you!"
Sarah - Hampshire. England. U.K.


"I got my Vaughan Bassett Natural Lifestyles (in Merlot color) bedroom set yesterday - it's beautiful and the quality is much better than most of the comparably priced sets I looked at in our local stores. I couldn't be happier with it! The delivery guys were on time, courteous, and fast. They did leave all the cardboard behind, which I read in someone else's feedback that they are supposed to take with them. The dresser was also missing the little slider pegs on 2 of the legs - delivery guys put some cardboard under them to even it out and told me I could get a couple more at Home Depot. A little inconvenient, but not a big deal considering the money I saved and my satisfaction with my new set. Will definitely buy from you again. Thanks

*** Store Reply ***

We apologize for the drivers leaving the boxes. We have an arangement with the delivery service for them to remove all packaging materials. In some cases, they will ask if they can leave the packagin but unless they are told ""
Rebecca - Wisconsin


"First time user. Couldn't be more thrilled. We ordered an
entertainment center (Aico) and was very satisfied. From the first contact to the last.... unbelievable customer service!

Thank you to the delivery team as well as the order team!"
Carol - Colorado


"The service was excellent - from ordering to delivery - the delivery was the best service I have ever had! I will order again, love my furniture."
Kris Meyer - WI


"My experience with every representative was positive. They were friendly and always helpful. We will recommend this business to all friends. Thank you."
Lori Forster - CT


"Love my new Vaughan Bassett bedroom furniture. But very unhappy with delivery. They were an hour and half late. They hid the packing materials so we couldn't see them until we walked to the side of our house. Now we have to figure out how to get rid of them. We made it very clear that the packing materials were to be removed. Soured a little a really good experience with your company.****** Store Reply - Ms. Campbell, we are very sorry the drivers did not complete the job as they are paid to do. We have issued a credit to your account and we will be deducting that from the amount paid to the delivery service. Again, we apologize for the problems. *****"
Joyce C. - Maryland


"Dinig set far exceeded my expectations. Delivery was perfect. Thank you."
Audrey Nemetz - North Carolina


"Awesome!
I got the Forsyth bedroom set by Vaughan Bassett

Great service, delivery people were nice, neat and quick.
I'm very happy with my furniture."
Glenda - Connecticut


"We received our furniture but the sofa was red instead of beige. We decided to keep the furniture because we need it for the holidays but we were disappointed that such a mistake was made. We also expected arm rest covers with the furniture and they also were missing. Overall not satisfied with the order.

*** Store Reply: We are very sorry for the problem. The wrong color is completly our fault. I am glad we were able to speak on the phone and resolve the problem. The arm rest covers are being sent out to you via Fedex at no charge.(Arm rest covers are no longer included from the mfg.).

Customer: This is in addition to my previous feedback. I talked to Fritz Smith about the problem and I was very pleased with the way he handled the issue. I think you are very lucky to have Mr. Smith working for you."
Rinaldo tedeschi - ct.


"Dear Furniture-Savings.Com. For years I have been hesitant about odering furniture online, so I have decided to take a chance and I was blown away and 100% pleased. I just purchase the AICO Cortina King Bedroom Set, and AICO Cortina Dinning Room set and I was satisfied and pleased about my furniture. Jason, and Justin both were very professional, pleasant and well mannered gentlemen. The process from start to finish went well. I am overall satisfied with the quality of the furniture, price and the service. We want to thank you for making our home looking elegant and beautiful. This company is great and I would recommend and purchase from you again. Looking forward in purchasing the AICO Elizabeth King Comforter Set or the AICO Portofino King Comforther Set."
John Peggy Murray - Maryland


"Vaughn Bassett bedroom pieces were delivered 7/31/11.
I realized I signed a release but, in fact, I missed some scratches on the night stand. I have been very satisfied with everything over all from the ordering to the delivery and quality of the furniture! I would like a stain stick in the Mohawk brand, extra dark walnut. The delivery man used this on the edge of the dresser surface where the finish had rubbbed off. He said he could not leave the stick. I need one for the scratches on the nightstand. Can you send me one? Otherwise, where might I purchase one?

Thank you very much!

****** Store Reply******
Great to hear everything went well. We shipped out the requested marker this morning and you should receive it in 2-3 days.

Thank you,
Furniture-Savings.com"
Susan Jacobs - Arkansas

Leave feedback
All feedbacks
 
Call us: 1-888-484-6429 - Copyright @ 2017, Furniture-Savings.com. -