Great Prices Better Service Nationwide Delivery
Free White Glove Delivery We accept all credit cards and financing. Low price 100% guaranteed
BBB Rating - A+
   
 
Categories
 

Old World/Ornate

Accentrics Home Accents Discoveries Accents by Michael Amini Aico Excelsior Bedroom Collection Imperial Court Lavelle Melange McClintock Boutique Collection Oppulente-Sienna Spice Furniture by Michael Amini in Sienna Spice Palace Gates Collection Palais Royale by Aico Pemberleigh Collection Victoria Palace Collection Villagio by Aico Windsor Court Lavelle Cottage Blanc


Accentrics Home Accents
Accentrics Home Accents

Bella Veneto Bedroom

Bella Veneto Dining

Bella Veneto Occasional

Bella Veneto Upholstery

Birkhaven

Bolero

Chateau Beauvais

Cortina
Discoveries Accents by Michael Amini
Discoveries

Edens Paradise Bedroom

Edens Paradise Dining

Essex Manor
Aico Excelsior Bedroom Collection
Excelsior
Imperial Court
Imperial Court
Lavelle Melange
Lavelle Melange

Lavelle White
McClintock Boutique Collection
McClintock Boutique
Oppulente-Sienna Spice Furniture by Michael Amini in Sienna Spice
Oppulente-Sienna Spice
Palace Gates Collection
Palace Gates
Palais Royale by Aico
Palais Royale
Pemberleigh Collection
Pemberleigh

San Mateo

Tahoe
Victoria Palace Collection
Victoria Palace

Victoria Palace Fireplace

Villa di Como-Portobello Dining

Villa Valencia
Villagio by Aico
Villagio
Windsor Court
Windsor Court
Lavelle Cottage Blanc
Lavelle Cottage-Blanc

Tuscano-Melange

 

SHOPPING CART
NUMBER OF ITEMS:0
Cart Contents | Checkout
Login
 
Information
 
Frequently Asked Questions
Contact Us
 
Quick Find
 
Use keywords to find the product you are looking for.


Advanced Search
 
Store Feedback
 

"I purchased the Paula Deen bedroom suite and love it. The delivery was three weeks earlier than expected and the delivery personnel was polite and efficient. The only problem, which I discovered this week, is that the bed slates/frame does not rest on the floor; they are about 2" from the floor. Due to physical medical situation, I am unable to correct this problem myself and am waiting on someone to dismantle the bed to fix the mistake. Although this brand of furniture is heavily over priced, it is gorgeous, heavy, and bigger than most furniture. I love it."
Merry-Lynn - VA


"I received my new bedroom furnature and it is beautiful. The delivery guys were very polite and get the job done quickly with no mess. Thank you!
J. Steele"
J Steele - Michigan


"I just love my Chateau Beauvais living room set. It is even more beautiful than online. The service was great. The furniture came much sooner than I expected. My husband said that the delivery men was awesome. I definitely will be ordering again soon!!"
Veronica B - Georgia


"I ordered the Paula Deen Kids - Gals Drawer Chest. It was the best price I could find. Ordering and delivery all went very smoothly and I'm very happy with the piece! Will definitely check here for future furniture needs."
JJ - OH


"This is the second transaction that I have had with FurnitureSavings.com I have been very please with the results. The customer service was excellent and helpful. I was skeptical about the online ordering and how the delivery would work out but the process was simple. With both deliveries the delivery service was exceptional and very helpful."
Shawana - TX


"The furniture is great, we love it. We had to wait for about 2 1/2 months to get all of it delivered."
Melanie jensen - Idaho


"Delivery crew A+++(very polite and profesional)
Delivery time almost 6 weeks ,but i saved over 500$ ,so its ok.Love me new recliners.Will buy again from you .thank you."
Jaroslaw Kosiorek - NY


"I ordered a bench on June 15, 2014. My receipt says "Please allow 4-8 weeks (shipping to CA)".
August 12, 2014 marked 8 weeks since I placed my order.
Today is September 10, 2014. It has been 12 weeks since I placed my order. So far, I have no bench.
I did receive an email in mid-August from a company threatening to schedule a delivery with me with in the next 7-10 business days. Yesterday, the 14th business day after receiving the email, I called that delivery company and was told someone would call me in a week or so.???
Not so impressed with Furniture-Savings.com so far!

***** Store Reply ***** Ms. Hoddick, long story short on this order we did not live up to your expectations or our standards. Due to mfg. delays and shipping delays, we simply did not get the item to you as quickly as we like. We have issued a 10% discount on your order because of the extended delay without proper notification. We checked with our delivery service this morning and we are glad to hear they con"
J Hoddick - California


"The service was excellent - from ordering to delivery - the delivery was the best service I have ever had! I will order again, love my furniture."
Kris Meyer - WI


"Wonderful!!! This is my first experience at buying an entire bedroom set on-line. I have to admit I was somewhat sceptical about buying an entire b/r set on-line. I absolutely love my new Pulaski Tuscano Villa bedroom set. The picture absolutely does it no justice. Excellent quality, elegant and sophisticated. The delivery people were very kind, efficient and timely. I am an extremely satified customer. If I ever need more furniture, I will come your way.

Jason, the sales person, made my buying experience a pleasent one. I will recommend this company to others.

Thank you so much for the exception work.!!!!

Sheila - Los Angeles, CA"
Sheila A. - CA


"We were given a very good price on a Legacy Evolution Sleigh Bedroom set. Saved $1000 over local store prices. The order process was easy and we received updated e-mails on the order process. The furniture was delivered in about three weeks. The delivery service was terrific. They were very expedient in getting evrything unpacked and setup. Overall a VERY GOOD experience and I would highly recommend. Additonally, we are very please with the Legacy furniture. Thank you Fritz."
Mark - Indiana


"I would definitely buy from Furniture Savings again. They have a great selection of furniture and very good prices. Their service is wonderful. They do everything they outline on their website. No surprises! Delivery personnel were perfect too."
Angie Turner - Ohio


"Brookfield by Pulaski
Shenandoah by Largo
Cobblestone Snow White

The delivery guys were great. Polite, helpful and all furniture pieces were wrapped in moving pads or in the original box. The dresser to the Pulaski set suffered a severe scratch across the top of the dresser - don't know how it happened. The driver used a scratch pencil but it is still noticeable. The footboard to that set also sustain some minor damage.

The other two sets escaped any trauma."
Barb Hansen - Texas


"I ordered the Bella Cera sideboard by AICO furniture. I was a bit nervous about placing an order for fine furnituer over the web, but the piece arrived in perfect condition & is just as beautiful as the online photos. Great service from Furniture Savings!"
Peter Gates - Virginia


"My wife and I purchased the Huntington Fifth Avenue Queen-sized Leather bed. To say that it exceeded our expectations, it an under statement. The bed is extremely handsome and well made. The delivery staff were very professional and FAST!!!!

The price----unbelievable, we are looking to purchase additional furniture for our home."
David - New York


"The chest of drawers is gorgeous and the delivery service was perfect. I am very happy with every aspect of this transaction."
Marjorie Henderson - California


"We received our bedroom furniture one week ago. It was delivered 4 1/2 weeks after we ordered it. We are very pleased with the quality and look of the set. The delivery men were very friendly, careful and speedy in the setup of our new furniture. We purchased the Timberland Oak set by Virginia House. We recommend Furniture-Savings and would buy from them again !"
Deborah L - New York


"We are very pleased with our Vaughan Bassett bedroom set. The savings is great and free delivery & set-up a huge plus!!! I will be happy to share your website with family and friends. Everyone was so great to work with.
I had my order in less than a month!!"
Terry Pace - Michigan


"The delivery guys were the best........very polite, informative, careful and a pleasure to do business with. The furniture is also very good quality and we are enjoying the tables; they look great!"
Jane Wilson - Indiana


"We purchased the Vaughan Bassett New Haven Bedroom Suite. We couldn't be happier! Easiest furniture purchase ever!! Ordering was easy, regular update emails and fast delivery when furniture was ready. The guys doing the delivery and set up did a great job, neat & fast. I will definitely recommend your website to family and friends. Vaughan Bassett furniture is made in USA and is top quality furniture!!!"
Susan C. - Virginia


"Very helpful sales team and furniture was delivered without damage. Your prices are also reasonable."
Theresa Hughes - MD


"I have never dealt with people so willing to go out of their way, give so much in dealing with you and who will go so far out of their way to let you have it your way when buying the furniture they sell at such a great price..all major furniture purchases will be from these fine folks !"
Tom Heidorf - Texas


"We ordered new Kincaid bedroom furniture. It is beautiful and arrived in perfect condition. The only issue we experienced is that the delivery ended up being a day later than scheduled. Thank you for the easy experience! I will recommend you to my friends and family!"
Tammie - Maryland


"I purchased bedroom furniture made by A-America from the Adamstown Collection. My wife had seen the quality of this furniture before so we knew what we were getting and we were not in a hurry. Your office kept us updated as to the status regularily and the trucking company informed us as to the delivery . They were very professional and the furniture arrived with no damage to it at all. Thanks to all of your crew for making this an enjoyable expierience."
Gary Martin - Texas


"We had a very good experience with our order through Furniture Savings.com. We received exactly what we ordered and it came actually little ahead of the schedule that we had been told. We will definitely consider purchasing future furniture through Furniture Savings.com"
Scott Leathersich - New York


"I ordered the Broyhill Zachary sofa and chairs. It is beuatiful.
I never ordered furniture online, but the process was seamless and the furniture is great!"
Terri - Pa


"My furniture was delivered a day before, which was great! The delivery guys were very professional and did a wonderful job in setting every thing up. Words can't describe in how beautiful my bedroom looks!The quality of the furniture is amazing!"
Tayane Koch - NJ


"I HAVE RECEIVED MY BEAUTIFUL ESSEX MANOR DINING AND BEDROOM FURNITURE. I HAVE TOTALLY ENJOY THIS EXPERIENCES. FIRST, SALEPERSON WAS KNOWLEDGEABLE AND POLITE.SECOND, DELIVERY GUYS WERE ON TIME, HELPFUL,COURTESY,
THE FURNITURES AND MY HOME WAS HANDLE WITH CARE AND DETAIL. THIS HAVE BEEN A PLEASURE AND I THANK YOU"
STELLA TURNER - TN


"I purchased a vanity chest, triple dresser and two night stands from the Vaghan Bassett Cottage Collection and the pieces were delivered last week.

I am very pleased with the furniture which is an excellent value for the price paid and the Furniture Savings employees were very helpful and kept me undated as to the status of my order. I also visited their showroom in November to satisfy myself as to whom I was dealing with.

The delivery men were friendly and efficient so overall it was a satisfactory transaction."
jean alexander - florida


"I was a little worried about buying furniture online. However, LOVE the furniture. It's even prettier than the picture. There was nothing wrong and the delivery went well. The guys were GREAT! They were personable and cleaned up after themselves. They worked HARD getting one of the pieces in, but they did it. I must admit, the experience was great and I wouldn't hesitate for a minute to order from you again."
Debra A - Virgina


"The Good: Good product, arrived in excellent condition.
The Bad: Delivery was a fiasco. First, delivery is sub-contracted by independent carrier. During the ordering process, it was not noted that the delivery would be via tractor/trailer rig. If I had known that, I would have had delivery to a business dock.
The driver/co-pilot of the trucking firm called to state arrival in 2 hours, then called to say it would be 4 hours, then called to state that issues would necessitate another delay, maybe 2 hours. Then called wanting to know how to get to my address. Still yet not informing he was in a tractor trailer rig. Then called to state that he could not come into the addition due to being in a tractor/trailer rig. I had to use personal vehicle to meet up with them on main road, load them and product to go to my residence, unload-unpack-then take them back to their truck.
A pain in the @#% process for sure.
***************Store Reply***************
We apologize for the delivery issue."
Greg Sutton - Oklahoma


"Product delivered in excellent shape."
Canda - Carr


"Love my new Vaughan Bassett bedroom furniture. But very unhappy with delivery. They were an hour and half late. They hid the packing materials so we couldn't see them until we walked to the side of our house. Now we have to figure out how to get rid of them. We made it very clear that the packing materials were to be removed. Soured a little a really good experience with your company.****** Store Reply - Ms. Campbell, we are very sorry the drivers did not complete the job as they are paid to do. We have issued a credit to your account and we will be deducting that from the amount paid to the delivery service. Again, we apologize for the problems. *****"
Joyce C. - Maryland


"We found exactly what we were looking for to make our bedroom beautiful. The quality is amazing! We shopped locally and found that for the exact same pieces, buying from you we saved over $1000.00!! Your service is fabulous...we ordered our furniture on 4/1 and was told it could take up to 6 weeks but 3 weeks later it was here! Everyone we came in contact with couldn't have been nicer and the delivery people were wonderful! We will DEFINITELY shop with you again!!! Thank you!!!"
Tsingos Family - Illinois


"I ordered a Kincaid bedroom from Furniture-Savings at a great price and was delivered in few weeks. The after sale support and service is great. I will be buying more furniture in the future from Furniture-Savings."
Sam A. - Texas


"Hi, I would like to thank Jason, for all his help in my recent order, he was very helpful and a very nice person to talk with on the phone, I would also like to give a big thanks to Sherry and Justin they were also very nice people to talk to and very helpful.
In the future I would not hesitate to deal with your company again.
Kind regards,
Gaynelle Bailey
Woodbridge, Ca"
Gaynelle Bailey - Woodbridge, Ca


"To everyone that I had contact with,

I purchase the Monte Carlo Snow bedroom furniture by AICO. My husband and I are very pleased with it.

From all at FurnitureSavings.com to the Delivery people, You made it really easy and enjoyable.

Thank you for being everything that you say you are and will do. What a great Company!!

My husband and I plan on buying from you next year.

Thank you again,
David and Dolores"
David and Dolores - New York


"We received our furniture as scheduled, OMG its AMAZINGLY BEAUTIFUL! I appreciate you all holding our furniture while our house was being built.


Thank You,
Kim K."
Kim K. - TX


"Dear Jason,
We recently purchased the North Hampton casual dining table by Legacy. We want to thank you for the great service we received from you as well as Jenny with whom I spoke with on the phone to set up delivery time, as well as the drivers, Richard & Shannon who delivered it to us. They were very polite & professional. I must admit I was a little anxious about ordering online but the furniture came to us in excellent condition.

Sincerely,
Mike & Gerry Smith"
Mike & Gerry Smith - OHIO


"Ordered a Broyhill sofa and 2 chairs. Price was great, delivery was quick and the service was excellent. The company who delivered were professional and courteous.

Overall a very positive experience."
John - New York


"I ordered 20K+ furniture, and shop at many furniture stores before, but furniture-savings.com is the BEST place to shop. Their customer service is excellent, and resolves issues effectively and fast. Iíll recommend this place to all of my friends and family."
Margaret Gal - Illinois


"Fast, courteous, helpful...American Drew dining set ordered, delivered, setup within one month. Extremely pleased...will do business again!!!!!"
Irene Sarno - Florida/NY


"Furniture was delivered within the specified time range and had an accurate update of status on what was happening with the furniture! There was great communication from the delivery people to ensure that we had a date/time that worked for us and the delivery guys were prompt - they even called when traffic was heavier than expected to say they would be 30 min later than when they had called a few hours previously. GREAT quality furniture also.

We ordered two of the 5 Drawer Chest, Bedford Falls Soft White BB94-115 Vaughan Bassett. Its great!"
Lynn - Michigan


"Hat's off to you. I was very apprehensive about purchasing a bedroom set over the internet without someone I knew giving a reference. After speaking with Jason I felt confident with your company and boy did I make the right decision. I now have my furniture when scheduled, Jason took care of my changes, always called me back when I called and now I am a happy camper. Thank you and Jason for everything."
A. Rogers - New Jersey


"Ordering from Furniture-Savings.com was a great experience. The price and service are second-to-none. I special ordered a couch, which arrived today. The couch itself turned out like we ordered. However, there was an error in couch pillow order. We ordered 2 pillows of a jack-knife pattern and 2 of a different pattern. We received 3 jack knife pillows and 1 of a different pattern.

The delivery of the couch came much sooner than anticipated, obviously a good thing at this time of year. However, I must say the delivery guys did not have clean hands upon their in-home setup. There are numerous dirt marks all over the couch from their handling. Furthermore, there was a grease stain on one of the seat coushions that has been returned to be professionally cleaned. All of this was reported on the signed delivery receipt and seems to be taken care of. We will see how good the wife is at removing the dirt marks.

Overall, I am satisfied with the service, product, and prices from furniture"
William Hicks - Texas


"These people have restored my faith in online retailers. Long story short. I got burned by another furniture store. However, good things come to those who wait. My sales person Fritz Smith went out of his way to help me and get my order delivered by Christmas. I'm so pleased with my purchase, and the helpful nature of the people at this store. All were very professional and courteous. I'm going to be a regular customer and would recommend this store to others."
Helen - Pa


"I purchased the Ozark dining set made by A-American and it's just beautiful. Solid mango wood. I would recommend Furnitue-Savings 100 percent. They have an awesome selection and the prices are unbeatable for the quality and service you get."
Sue - Nevada


"The trek pieces break after a couple of year. I love the look of my furniture but was disappointed when the drawers started to not work properly. Now I am going to order the parts and see if I can set the drawers working properly again. ***** Store reply - We agree that the original Kenlin Drawer tracks can break after a few years. That is why we sell the commerical version with the metal back-plate that will last much longer. We do wish that all mfgs. would use the metal back-plates. Vaughan-Bassett has been using the commercial version for a few years now *****"
Susan - Ohio


"I am very please with my purchase. If I need to purchase additional furniture, I will certainly consider purchasing from you again."
Jerry Spoon - Georgia


"We love our Aico piece of furniture. We ordered from the Palais Royale collection, and it is absolutely beautiful! Our delivery was a day earlier than scheduled, but the drivers communicated with us frequently so that last minute arrangements could be made to be available."
Judy Stensrud - MN

Leave feedback
All feedbacks
 
Call us: 1-888-484-6429 - Copyright @ 2018, Furniture-Savings.com. -