Great Prices Better Service Nationwide Delivery
Free White Glove Delivery We accept all credit cards and financing. Low price 100% guaranteed
BBB Rating - A+
   
Categories
 

Kenlin Kenlin Replacement Items Kenlin Rite-Trak II
[Drawer Guide/Glide]

$6.00

View entire collection
Kenlin Kenlin Replacement Items Kenlin Rite-Trak II
Kenlin Kenlin Replacement Items Kenlin Rite-Trak II

Collection: Kenlin Replacement Items

Reviews Back
Customers who bought this product also purchased
 
Kenlin Rite-Trak I
Kenlin Rite-Trak I
Lot of 5 Kenlin Rite-Trak II Drawer Stop w/ Roller
Lot of 5 Kenlin Rite-Trak II Drawer Stop w/ Roller
Commercial Style Kenlin Rite-Trak I
Commercial Style Kenlin Rite-Trak I
Lot of 5 Kenlin Rite-Trak II Drawer Stop
Lot of 5 Kenlin Rite-Trak II Drawer Stop
Lot of 10 Improved Commercial Style Kenlin Rite-Trak II
Lot of 10 Improved Commercial Style Kenlin Rite-Trak II
Lot of 10 Kenlin Rite-Trak II
Lot of 10 Kenlin Rite-Trak II
 
 

SHOPPING CART
NUMBER OF ITEMS:0
Cart Contents | Checkout
Login
 
Information
 
Frequently Asked Questions
Contact Us
 
Quick Find
 
Use keywords to find the product you are looking for.


Advanced Search
 
Store Feedback
 

"I ordered the Paula Deen Kids - Gals Drawer Chest. It was the best price I could find. Ordering and delivery all went very smoothly and I'm very happy with the piece! Will definitely check here for future furniture needs."
JJ - OH


"I was very hesitate of ordering furniture online without first seeing. I ordered a storage bed, dresser, mirror, night stand, and chest in the American Journey-Dark Tobacco from the American Hardwood Collection. We couldn't be more pleased with the service and our new bedroom. We would be comfortable ordering from Furniture-savings again."
Frieda - Texas


"I was a little apprehensive about buying furniture off the internet, but I fell in love with the monte carlo bedroom set from AICO. I couldn't find the entire set thru other sites, but furniture-savings was able to get the entire set together for me, and delivered it the day after we closed on our new house. One of the drawer handles was demaged in shipping, but they replaced it pretty quickly at no cost to me. I would definitely purchase from them again, and recommend them to anyone looking for quality furniture at a fair price."
Shaw-nay Crime - Georgia


"We purchased two full beds set. The furniture is just beautiful, but the delivery people left all the boxes behind for me to throw away. I had a hard time finding someone to help me with all those boxes. I even gave them 30.00 tips were hoping he clean up take all those boxes out of my driveway but they didn't!**** Store Reply - We apologize that the drivers did not complete the delivery properly. They are supposed to remove ALL debris. We have contacted the delivery service to notify them of the problem so future customers will not have the same problem.****"
Sophal Pettit - Maryland


"Thank you. The furniture are great, the delivery service was excellent. With best wishes, George P."
George P. - NC


"Thank you very much for the delivery of the dining console. The delivery went without a hitch. The two delivery people were very polite."
Christine Langlois - NC


"My wife and I purchased the Huntington Fifth Avenue Queen-sized Leather bed. To say that it exceeded our expectations, it an under statement. The bed is extremely handsome and well made. The delivery staff were very professional and FAST!!!!

The price----unbelievable, we are looking to purchase additional furniture for our home."
David - New York


"i have placed 2 orders and am very pleased with my furniture!
This was the 1st time I had order on line, so I checked with the BBB about Funiture Savings and decided I would take a chance.... I very glad I did!
From the person whom I first spoke to, who answered all my questions, to the delivery personnel, who were here when they said they would and were very quick insetting up.
I will continue to place orders for the rest of my home and highly recommend you!
Thank You!"
Ellie G - tx


"EVERYTHING WAS IN PERFECT ORDER IT WAS WELL WORTH THE WAIT.VERY GOOD DELIVERY SERVICE.THE FURNITURE WAS OF VERY GOOD QUALITY AS SPECIFIED."
RALPH CARLSON - CONN


"We recieved our bedroom furniture Retreat Pine, it is absolutely beautiful, we love it and the guys that delivered it were very very nice and set everything up for us. That is what I call service with a smile. Thanks so much Furniture Savings.com, your furniture, service and helpers are the greatest."
Michael T. - WV


"After moving into our new home, I realized we needed to match the stools to our lovely breakfast Kincaid table and chairs, The stools were available on the Furniture-Savings.com web-site. I ordered 3 stools, they were delivered within 4 weeks. They were not left at the front door as many on site companies do but they were placed and inspected in my home. I have recommended Furniture-Savings to many of my friends and would highly recommend you to review their site when you are in the market for new furniture. Excellent customer service and same products you would buy from local furniture stores."
Kincaid - Texas


"I purchased the Kincaid Homecoming Vintage Pine farmhouse table and 6 chairs. The ordering process was great, and so was the delivery. The delivery had a bump in that it was a day later than expected due to mechanical difficulties with the truck. When the delivery was made, my husband said that the two gentlemen were very helpful and professional. They set the furniture up and removed all the packing materials. The only thing that I have questions about is that there was no paperwork (other than a delivery form) that accompanied the delivery. When I made my purchase, I received a protection plan, but since I didn't receive any paperwork, I have no idea as to how the protection plan works in the event I need it. Can someone please send me that information? Thank you so much for making this furniture buying experience such a good one. ****We are glad to hear everything went well. You should have received the protection plan information via email. I will make sure another copy is sent t"
Anita Branch - Texas


"I order furniture on August 9th. Fritz, my sales person, checked and reported that the table and 6 side chair were "in stock", but the 2 arm chairs were on back order until October. It is now 5-6 weeks later and I am expecting my furniture any day.

Today, I get an email (not even the courtesy of a phone call!) advising me that all my furniture is on back order and won't be delivered until November!! I am absolutely LIVID!

Was I lied to in order to get my business! I immediately called and Fritz is not in.

That furniture should have been here within a week from now....and, like I mentioned, I did not even get the courtesy of a phone call - just an email!

***** Store Reply *****
Linda, like I mentioned on the phone. I am very sorry for the problem and delay in shipping your furniture. Both myself and an associate called before you placed your order and the mfg. had informed us the pieces were in stock. When they did not ship from the mfg. when we expected, we contacted them "
Linda - Texas


"The furniture is great, we love it. We had to wait for about 2 1/2 months to get all of it delivered."
Melanie jensen - Idaho


"Great company to order from along with great prices. I saved over $1,500 ordering through Furniture-Savings.
Best prices and selection on the web. Although we did have two chairs damaged upon delivery, all I had to do was call customer serice and after speaking with Jason, I felt confident that we would receive replacement merchandise asap. Delivery was about seven weeks and the delivery folks were great.

Thanks Jason!"
Harper - Evansville, Indiana


"We received our furniture but the sofa was red instead of beige. We decided to keep the furniture because we need it for the holidays but we were disappointed that such a mistake was made. We also expected arm rest covers with the furniture and they also were missing. Overall not satisfied with the order.

*** Store Reply: We are very sorry for the problem. The wrong color is completly our fault. I am glad we were able to speak on the phone and resolve the problem. The arm rest covers are being sent out to you via Fedex at no charge.(Arm rest covers are no longer included from the mfg.).

Customer: This is in addition to my previous feedback. I talked to Fritz Smith about the problem and I was very pleased with the way he handled the issue. I think you are very lucky to have Mr. Smith working for you."
Rinaldo tedeschi - ct.


"Thank you very much for your courteous and professional service. After placing my order for the Cortina group bedroom sleigh collection, I didn't realize until 2 days before delivery that the armoire did not appear on the invoice. I immediately contacted a staff person by the name of Jason and he delivered prompt and satisfactory answers to all my questions and concerns and assured me that my satisfaction was guaranteed. My armoire will be delivered in 6-8 wks. I will definitely use your company again for any furniture needs that I may have. Again, thank you and continue giving excellent customer service. This was the most pleasant buying experince I have encountered. Kudos to the delivery as well."
Alice Clay - North Carolina


"This is the second transaction that I have had with FurnitureSavings.com I have been very please with the results. The customer service was excellent and helpful. I was skeptical about the online ordering and how the delivery would work out but the process was simple. With both deliveries the delivery service was exceptional and very helpful."
Shawana - TX


"I ordered a bench on June 15, 2014. My receipt says "Please allow 4-8 weeks (shipping to CA)".
August 12, 2014 marked 8 weeks since I placed my order.
Today is September 10, 2014. It has been 12 weeks since I placed my order. So far, I have no bench.
I did receive an email in mid-August from a company threatening to schedule a delivery with me with in the next 7-10 business days. Yesterday, the 14th business day after receiving the email, I called that delivery company and was told someone would call me in a week or so.???
Not so impressed with Furniture-Savings.com so far!

***** Store Reply ***** Ms. Hoddick, long story short on this order we did not live up to your expectations or our standards. Due to mfg. delays and shipping delays, we simply did not get the item to you as quickly as we like. We have issued a 10% discount on your order because of the extended delay without proper notification. We checked with our delivery service this morning and we are glad to hear they con"
J Hoddick - California


"I am extremely pleased with all aspects of purchasing my Legacy Rochelle bedroom furniture from Furniture-Savings. The customer service from day one with Sherri through the delivery was exceptional. I will also make mention of the price. It could not be duplicated at any other furniture dealers."
Joe Terravecchia - Pa


"We purchased a dining set made by Legacy Furniture. The ordering process was very easy. We were kept up to date as to the status of our order and delivery times. The furniture was delivered in good condition. The furniture required minimal assembly and it was done efficiently.
We are enjoying our furniture and have had many compliments on it."
Charles Bryan - Indiana


"Great experience dealing with this company. We bought the same furniture we found at a local retail store, for less than 50% of their price. Since the price difference was so dramatic, I was a bit skeptical of ordering. However, your very knowledgeable staff took care of those unfounded fears immediately.
We received the furniture in a timely manner, and the crew did a great job of setting it up.
The only complaint I have is that the crew didn't haul off the boxes after delivery. That was supposed to be part of the delivery. Other than that, I am completely satisfied and have recommended you to others already.
Thank you!!"
Rex D. - Texas


"I got my Vaughan Bassett Natural Lifestyles (in Merlot color) bedroom set yesterday - it's beautiful and the quality is much better than most of the comparably priced sets I looked at in our local stores. I couldn't be happier with it! The delivery guys were on time, courteous, and fast. They did leave all the cardboard behind, which I read in someone else's feedback that they are supposed to take with them. The dresser was also missing the little slider pegs on 2 of the legs - delivery guys put some cardboard under them to even it out and told me I could get a couple more at Home Depot. A little inconvenient, but not a big deal considering the money I saved and my satisfaction with my new set. Will definitely buy from you again. Thanks

*** Store Reply ***

We apologize for the drivers leaving the boxes. We have an arangement with the delivery service for them to remove all packaging materials. In some cases, they will ask if they can leave the packagin but unless they are told ""
Rebecca - Wisconsin


"I apologize for not writing you sooner. I ordered Aico livingroom furniture,plus other
furniture in may,2010, over $12000.00 worth. It took 6 month for me to receive the furniture. The delivery men were friendly,
prompt, courteous and professional, however, i did not
need(want) to dispose of packaging and cartons, it took up to two days to cut up and tie up. Still I have to give you five stars ,I love the furniture so very much. JB

***** Store Reply *****
We apologize for the debris being left. Starting May 1st 2011, the delivery service men are supposed to remove ALL the debris upon delivery."
J. B - Michigan


"I am quite pleased with the furniture that I purchased from you--Vaughan Bassett Forsyth BB77-226 and BB77-115, however the nightstand was advertised as a 3 drawer unit, but it is only 2 drawer made to look like 3 drawer. The two pieces are well made and fit well in my bedroom. The only other thing I want to mention is that the delivery men would not take the boxes and packaging. They did tear the boxes down, but now I have to get rid of it all.
I certainly would choose your company when I want to purchase furniture again.
Thank you, Beverly Baker

**** I am sorry that our delivery men did not complete the job and remove all of the debris as they are supposed to. We will certainly look into it. We have corrected the nightstand information also.****"
Beverly Baker - Washington


"One of the chairs arrived damaged, the leg mount is cracked. I will repair it myself.

There also is a small chunk of wood out of th edge of the tables leaf.

I was very satisfied with your service. The furniture looks great.

The Manufacturer was Legacy."
Jim Witkowski - Wisconsin


"I love my furniture! The order and delivery service was superb!"
Nancy McGee - Virginia


"We wanted a King bed to match a very expensive light oak set we bought 10 years ago. Bought your Oak Treasures II set for our guest bedroom and put our old bed with it in guest bedroom. Put the new King Oak treasures II bed with our old set and everything matched perfectly. Your people were very friendly and helpful. Your prices are great, the delivery was fast, and delivery team was fantastic.

We highly recommend your company and will do more business with you in the future.

Many Thanks!
James in Georgia"
James - Georgia


"Legacy/Evolution. We were very pleased with the timely delivery. The arrival time was as promised and the crew courteous and professional. Couldn't have asked for more!!"
Robert Panarella - New Jersey


"I ordered the Broyhill Zachary sofa and chairs. It is beuatiful.
I never ordered furniture online, but the process was seamless and the furniture is great!"
Terri - Pa


"This site was a lifesaver! I had bought my daughter's bedroom set 2 years ago in Illinois and needed to find a matching bunk bed set for it. I found this website and couldn't believe it. The prices were amazing and it was shipped right to my door. The wonderful delivery men set it all up and had it ready to go so quickly. They were extremely nice and polite gentlemen. I couldn't have asked for better service. I will definetely be back! Thank you so much for your wonderful products and services!!!"
Tonya Watson - Montana


"We received our AICO Tides bedroom set today. We had to order it online, because we could not find a local dealer. This was our first experience with AICO and Furniture- Savings.com, and we are very pleased with both companies.

We had been searching for a bedroom set for an entire year, and had almost given up. Then, we Googled AICO, and found this web-site. Skeptically, we ordered the furniture, and the entire experience was the best we have had in 30 years!! Thank you so much. We will definately order again - and highly recommend it to our friends and family."
Jones Family - Florida


"Purchased Vaughan Bassett-Forsyth Collection, Medium Oak bed frame with end drawers.
Very happy with my purchase"
Michael Gleason - Michigan


"I am so pleased with my new piece of furniture. It is exactly what I wanted. The delivery was much faster than I expected. The gentlemen who delivered the piece arrived when they said they would and were very careful when placing it in our home. They were efficient and very pleasant to deal with.
If I am in need of furniture again this will be the first place I look and will definitly recommend them to others!
Thank you!"
Mary Oubre - Louisiana


"I was a little worried about buying furniture online. However, LOVE the furniture. It's even prettier than the picture. There was nothing wrong and the delivery went well. The guys were GREAT! They were personable and cleaned up after themselves. They worked HARD getting one of the pieces in, but they did it. I must admit, the experience was great and I wouldn't hesitate for a minute to order from you again."
Debra A - Virgina


"Hi, I would like to thank Jason, for all his help in my recent order, he was very helpful and a very nice person to talk with on the phone, I would also like to give a big thanks to Sherry and Justin they were also very nice people to talk to and very helpful.
In the future I would not hesitate to deal with your company again.
Kind regards,
Gaynelle Bailey
Woodbridge, Ca"
Gaynelle Bailey - Woodbridge, Ca


"My AICO Reneau King Platform storage bed was delivered today exactly 4 weeks and 4 days after I ordered it on May 8, 2010. Drew, Cliff and Chase were the delivery men, they showed up on time, went right to work and did a wonderful job, professional from beginning to end. I could not wait to add my glowing review to the others on the site. The manufacturers represented here are top notch, the AICO Reneau collection is simple, but gorgeous. I would highly recommend furniture-savings.com to anyone. I can't wait to order more."
K Williams - SC


"The entire buying process was wonderful! The furniture is beautiful. When it was delivered a noticed a very small chip in one of the dresser. The delivery mean patched it up and I could not even tell where the nick was.

I will be ordering again!"
Rosemary Armento - New Jersey


"This is the first time I've purchased furniture from an on line source and I am totally blown away by the ease that the transaction was completed. The prices cannot be beat and the service is impeccable. My only disappointment is that I didn't know about this company when I bought other furniture.
I've been telling all my Family and Friends about this site and rest assure, I will be a longtime customer.
We couldn't be more pleased with the Laramie collection we purchased."
Raymond Michalski - California


"Excellent service. Here's the best part. Our new furniture came in cardboard boxes. When the delivery truck arrived, my husband said, "Something else that needs put together." I just waited and patiently watched as the delivery people promptly put the furniture together, carried out the delivery boxes and was ready to leave in just a little time. Nothing for my husband to put together or clean up."
June - West Virginia


"I had wonderful experience when I bought Vaughan Bassett solid Oak queen size bedroom set. They are very honest and prompt in solving any problem you may have with your purchase. I recommend every one in need of furniture to buy from them."
Narendra - MA


"We purchased three pieces from the Broyhill Laramie collection. What a fantastic price compared to the local furniture stores. Justin assisted us in the order. He was friendly, knowledgeable and informative. The communication is excellent. You know ahead of time what to expect and they keep to their word. The delivery people were on time as promised. They were fast, cautious and courteous. This was a fantastic experience overall. I purchase a lot of small stuff on line, but a first for furniture. I'll be shopping here again for our next furniture purchase."
Curtis - PA


"We ordered a table 6 chairs and 3 barstools from the American Drew-Camden collectionon January 7,2012. Our order arrived May 9, 2012 at 10:40pm. The furniture is beautiful, great deal as long as you are not in a hurry for it to arrive. The delivery men were very kind and respectful. I do wish they would have put something over there shoes when in my home.
*****
Store Reply - We are glad to see you were happy with that American Drew table set. We apologize for the mfg. delay. Most deliveries happen in 4-8 weeks but from time to time, it does take longer but we will always keep you updated with the status of the order via emails. Thank you again for your business."
A.M. - PA


"Wonderful service and delivery!"
Sherri Angel - KY


"Excellent experience! The furniture was in perfect condition. The order was correct the first time. The delivery was fast and efficient. I will be using this site for all my furniture needs."
John Baxmeyer - Illinois


"We found exactly what we were looking for to make our bedroom beautiful. The quality is amazing! We shopped locally and found that for the exact same pieces, buying from you we saved over $1000.00!! Your service is fabulous...we ordered our furniture on 4/1 and was told it could take up to 6 weeks but 3 weeks later it was here! Everyone we came in contact with couldn't have been nicer and the delivery people were wonderful! We will DEFINITELY shop with you again!!! Thank you!!!"
Tsingos Family - Illinois


"Vaughn Bassett bedroom pieces were delivered 7/31/11.
I realized I signed a release but, in fact, I missed some scratches on the night stand. I have been very satisfied with everything over all from the ordering to the delivery and quality of the furniture! I would like a stain stick in the Mohawk brand, extra dark walnut. The delivery man used this on the edge of the dresser surface where the finish had rubbbed off. He said he could not leave the stick. I need one for the scratches on the nightstand. Can you send me one? Otherwise, where might I purchase one?

Thank you very much!

****** Store Reply******
Great to hear everything went well. We shipped out the requested marker this morning and you should receive it in 2-3 days.

Thank you,
Furniture-Savings.com"
Susan Jacobs - Arkansas


"This was an awesome experience. I had originally tried to get pricing from a local furniture store for this bedroom set. After several phone calls and a couple of emails I was quoted a price much much higher and also told that it would take up to 3 months for delivery. With Furniture-savings I not only got the quality set that I wanted, but for $1000.00 cheaper and was delivered and set up in one month. The delivery guys were from South Carolina and very polite, unloaded and set up the furniture fast. I had a lot of people skeptical of an online purchase like this but to my amazement it went as smooth as silk! Thank you and I will order again if I need anything more."
Tana Vallans - Oregon


"Just ordered the Vaughn-Basset Lafitte bedroom set. Got a great price (on the discount over $1500), the service was excellent. The furniture looks better in person, the delivery people, sales staff, everyone were courteous and great..........and we saved hundreds over getting it from a local retail outlet. My wife and I were initially hesitant to purchase furniture over the internet, but are very happily satisfied. We will definetly be ordering more from this site.

August 2012"
James Riley - New York


"Everything went very well as expected !!!!"
Ken kozak - New Jersey

Leave feedback
All feedbacks
 
Call us: 1-888-484-6429 - Copyright @ 2015, Furniture-Savings.com. -